Lekker getraind met hondje 's Ochtends vroeg twee spoortjes gelopen en ze pikt het speuren steeds beter op. Daarna een klein stukje appèl gelopen, maar madam had het zwaar na het speuren, dus op tijd gestopt. Na een dikke anderhalf uur gehad te hebben om bij te komen in d'r hok heeft de pakwerker d'r nog even geplaagd. En dan ziet ze maar één ding, ze moet die mouw te pakken krijgen! Daarna heeft ze triomfantelijk met mouw het veld verlaten Na nog een paar andere hondjes te hebben gekeken zijn we naar huis gegaan waar ze is neergeploft en de rest van de middag tevreden heeft liggen slapen
Een heerlijke buitenrit En dat ik daarna onverwacht voor de allereerste keer kon gaan hangen bij mijn andere bijrijdpaard en daarmee de allereerste persoon was die ooit op haar 'gezeten' (oké, gehangen ) heeft. Ik had verwacht dat de eigenaresse dat eerst zelf zou doen samen met iemand die verstand heeft van het inrijden van jonge paarden. En het paard deed het ook nog eens super goed
Dorus
Geplaatst: 11-07-17 08:09
Mijn hondje die gisterenavond na haar diner door de achterdeur naar buiten liep, meteen doorliep naar de tuindeuren, d'r neus tussen de hor aldaar stak en weer terug naar binnen kwam
Dat de manager van een andere afdeling op vakantie gaat, en het laatste stukje van de datamigratie aan mij overdraagt "dan weet ik dat het goed gebeurt ".
ik stond vandaag op een andere afdeling en ben nog redelijk onervaren als verpleegkundige in de ziekenhuissector. Maar toen ik dit vertelde aan mijn collega's van de afdeling zeiden ze dat ze dat totaal niet gemerkt hadden en het idee hadden dat ik al jaren hier werkte. Voelde als een veer in mijn .....