Dat ik eindelijk de tijd heb gevonden de laatste onderdelen van mijn macro te schrijven. Morgen met een collega de laatste puntjes op de i en dan mag iemand anders het bestand dagelijks gaan draaien!
Mijn paard die jarig is!! Ik geef ze nooit een speciale behandeling maar de manier waarop hij naar me toe kwam en we even lekker konden knuffelen vond ik heerlijk. Best paard .
Aan collega 1 een vraag stellen om daarna dezelfde vraag aan collega 2 te gaan stellen, maar van allebei tegelijk antwoord te krijgen. Soms heeft het zijn voordelen als mensen dezelfde voornaam hebben
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 04-07-17 12:31
Vnmorgen voor het eerst in 10 weken wakker worden met twee warme hondenlijven tegen me aan. Dor gekreukelde enkel 10 weken in pension gezeten noodgedwongen.
En heb zojuist kleine dame uitgelachen. Die klinkt eerder als een hese grote brede bulldog dan een russel. arme ding heeft haar blafspieren goed gebruikt in pension. Was ik al voor gewaarschuwd. Madam rel meldt altijd graag dat ze er is
Dat ik mn portfolio deel 2 heb ingeleverd, dat ik leuke reacties kreeg van mijn medestudenten dat ik bij hun diploma uitreiking ben geweest, terwijl ik een half jaar langer door moet. En dat mijn droom een eigen paard steeds dichter bij komt omdat ik in ieder geval tot dat ik ben afgestudeerd ben kan blijven werken waar ik nu werk. En ik daardoor zo veel kan sparen, dat ik na mijn afstuderen (wanneer ik een baan heb) niet lang hoef door te sparen om mijn droom paard te kunnen kopen! Met dank dat mijn ouders financieel garant willen staan, mocht er iets tussen komen!