Dat ik twee voldoendes heb terug gekregen waarvan in voor 5 studiepunten herkansing. Ondanks dat ik een half jaar langer door moet en mijn vriendinnen nu hun diploma hebben gun ik het ze van harte en ben ik alleen maar trots hoe ik het weer op pak!
Sokje_6
Geplaatst: 14-06-17 21:47
Mijn les schermen, tweede les met sabel. Echt enorm leuk!
- Dat ik zulke fijne vrienden om mij heen heb. - Dat mijn nieuwe baantje mij goed bevalt. - Dat ik leuke reizen op de planning heb staan deze vakantie (Ardennen, Boedapest en Duitsland).
Dat ik met mn moeder, zusje en dementerende oma heerlijk even hebben gegeten. Het mooiste was nog wel om te zien hoe ze zat te genieten. Ze gaf het misschien niet aan maar haar gezicht zei alles. Ben zo blij dat ze er nog is
Anoniem
Geplaatst: 25-06-17 07:09
Het suikerfeest is begonnen en de tafel op mijn werk staat vol koekjes en fruit en lekkere dingetjes. En iedereen wordt betrokken, de niet-Moslims, de Moslims uiteraard. Zo leuk!
Een van mijn collega's is een beetje terughoudend maar diegene wordt alsnog volgepropt
Dat het ukje steeds dapperder word. De wandeling van eergister heeft hem goed gedaan
Anoniem
Geplaatst: 28-06-17 09:08
Mensen die denken dat Dubai een soort andere planeet is gemaakt van goud De straten zijn hier net zo vies als in Nederland en de reden dat mensen het zo fantastisch vinden is omdat je er bijv. online kan bankieren. Nou woehoe, welkom in Nederland
Dat het terug bij elkaar brengen van Ninthe en Noa zo goed gaat en dat Ninthe zich goed laat sturen in het gedrag waarom ze terug komt. Ze is vandaag namelijk teruggebracht omdat de situatie bij haar nieuwe eigenaar onhoudbaar was geworden. Er kon een knop om gaan en dan was ze gigantisch aan het grommen en uitvallen als je dichterbij kwam. En die buien konden uren duren.
Ik kan haar a) onderbreken met het grommen en b) blijkt het hier geen uren te duren. Ze at daar aan het eind heel slecht en brokjes at ze al helemaal niet. Hier heeft ze haar eerste brokjes al op, hoewel nog geen hele portie.
Ze zijn alleen onder streng toezicht bij elkaar, want ik heb Ninthe herplaatst omdat het eigenlijk gewoon niet ging met Ninthe, ondanks 2 jaar proberen. Als ik mijn aandacht ergens anders bij heb of als ik er niet ben, zijn ze sowieso gescheiden. Maar voor nu is de sitautie al veel beter dan dat ik had durven hopen.
Dat ik hem helemaal stress voor mijn schoolresultaten terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is want ik heb bijna alle opdrachten die ik klaar moet hebben af.. Elke periode gebeurt dit opnieuw