Ik zag vandaag op een geboortebord de naam Lavin. Ik vermoed dat je Lavèhn zegt, op zn Frans?Is het een jongens- of meisjesnaam, weet iemand dat?
Jongetje van de basisschool vroeger heet Baggio. Je spreekt het uit als; Batsjoo. Nog nooit verder gehoord.
SavannahNx schreef:Jongetje van de basisschool vroeger heet Baggio. Je spreekt het uit als; Batsjoo. Nog nooit verder gehoord.Iemand die zo heette heeft afgelopen seizoen ook meegedaan aan de voice of holland.
Sannens schreef:SavannahNx schreef:Jongetje van de basisschool vroeger heet Baggio. Je spreekt het uit als; Batsjoo. Nog nooit verder gehoord.Iemand die zo heette heeft afgelopen seizoen ook meegedaan aan de voice of holland.Misschien was het hem
Baggio is best bekend, is oa een bekende Tinker dekhengst. Je spreekt het idd uit als batchioo zeg maar mijn merrie is een dochter van hem.Als persoon iets minder regulier, maar zou het geen vreemde naam voor een persoon vinden eigenlijk. Wel mooi zelfs
SavannahNx schreef:xColorCross schreef:De dochter van Ronald Giphart heet Tip/Tippie..Tippie Wan Dat maakte paul de leeuw er ook meteen van