Oeh Sexy zeg k heel vaak. Ook de hele dag door als ik iets gedaan heb wat niet zou moete'n ''Oo grapje!'' Wat mensen uit mijn klas vaak zeggen is ''Weetje'', oo zo iritant !
"Oh ja?" M'n ouders werden helemaal gek, dus ik heb het afgeleerd. Toen is het een poos "serieus" geweest en nu is het "OH MY G.!"
Anoniem
Geplaatst: 18-01-09 09:58
Voordat ik met een zin begin er overal 'NOU' voorzetten .. Word gewoon moe van mezelf En '(god)goeiendag' komt ook vaak voor in mijn woordenschat 'Serieus' overigens ook En de laatste tijd ook vaak 'k*tsjaak'
Eerst (echt dom) had ik zo'n stopwoord waarvan ik echt gék werd. Dan zei ik bijvoorbeeld; We zitten weer tot 3, echt ARMOE. ik zou echt niet weten hoe ik daarbij kom.. maar ik werd er gek van. En nou zeg ik steeds. Weet ik 'et. Dus dan zeg ik bijvoorbeeld. Heb je nog nieuws, of weet ik 'et.? Echt zoo domm En me zelf die dingen afleren kan ook niet meer vrees ik, te moeilijk
Enzo en ofzo. Zeg ik echt heel vaak, zo vaak dat het me zelf opvalt.
Deri
Geplaatst: 29-01-09 17:01
Ho is, ja dan gebeurt er iets wat ik niet verwacht en dan reageer ik met ho is. Was een keer heel dom liep ik tegen een lantarenpaal op, deed best wel zeer, en inplaats van dat ik auw zei, zei ik ho is
Ook heb ik heel vaak eeej gezecht, dan vroeg ik iets aan iemand, en als het me niet snel genoeg was dan zei ik eej. best wel aso..