Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 11:18

Laura schreef:
nope... blijft lekker mijn geheimpje Haha!

Je mag het ook pb en hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 11:24

Oookeeeee, Pipo gaat met mij naar Mother's Finest, yeah yeah, lekker funken in de Melkweg.

En ach, ik ben eigenlijk niet zo op zoek naar een date hoor, toch geen tijd voor.

*You gave me reasons to be a fool for you*
*I don't care about foolish pride when its concerning you*

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 11:34

nouja date, date... eerst gewoon even gezellig babbelen Haha! Date klinkt zo beladen meteen Tong uitsteken
Lov gaat Pipo meenemen naar concert? gezellie. Misschien is het wel gewoon veel gezelliger met vrouwen onder elkaar

Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 11:38

Laura schreef:
nouja date, date... eerst gewoon even gezellig babbelen Haha! Date klinkt zo beladen meteen Tong uitsteken
Lov gaat Pipo meenemen naar concert? gezellie. Misschien is het wel gewoon veel gezelliger met vrouwen onder elkaar

Schijnheilig

Enig idee hoeveel kerels daar rondlopen? Over vrouwen onder elkaar zal weinig sprake zijn denk ik.
Wooow, ik zit ineens te denken aan de goeie ouwe tijd met concerten en de zomers op het terras in Amsterdam... wooow, ik geloof dat ik dat wel gemist heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 11:49

Lovely"]
[quote="Laura schreef:

Schijnheilig

Enig idee hoeveel kerels daar rondlopen? Over vrouwen onder elkaar zal weinig sprake zijn denk ik.
Wooow, ik zit ineens te denken aan de goeie ouwe tijd met concerten en de zomers op het terras in Amsterdam... wooow, ik geloof dat ik dat wel gemist heb!
[/quote]

Jeehaa, dat gaat een fijn feestje worden, liekt mie donders leeeuuuk.

maarre met vrouwen onder elkaar is het meestal leuk, vooral om dan mannen lekker gek te maken Haha! Haha!

Lov, heb je echt de concerten en terrasjes gemist??? Arme ziel Heb gisterenavond nog heerlijk genoten van lekker eten, wijn, en daarna lekker cognacje.........oeps was weer fijn.

Maar voor de liefhebbers van muziek; Dit weekend Hilversum Alive!!!, ook altijd errug leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 11:57

Nou, ik wil niet beweren dat ik niet meer op terrasjes heb gezeten hoor, dat lukt nog best.
Maar het is al zo lang geleden dat ik de Melkweg, Paradiso, Odeon, etc. van binnen heb gezien, leuk weer eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 12:02

Lovely schreef:
Nou, ik wil niet beweren dat ik niet meer op terrasjes heb gezeten hoor, dat lukt nog best.
Maar het is al zo lang geleden dat ik de Melkweg, Paradiso, Odeon, etc. van binnen heb gezien, leuk weer eens.

Tijdje terug naar Jimmy Barnes geweest in Paradiso, was ook errug gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 12:52

Pipo"]
[quote="Lovely schreef:

Tijdje terug naar Jimmy Barnes geweest in Paradiso, was ook errug gaaf!
[/quote]

Zie je, jij komt nog eens ergens... *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 12:52

aaaaaaaaah laura wat leuk een bokker?
hihi pb eens ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:06

ik vind het echt flauw laura Boos!
ahhh toe? geef een hint anders Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:36

Ik zit ook met smart op een pb van Laura of op een bericht van een zeker iemand te wachten. Misschien namelijk dat ik weet met wie onze Laura een "date"heeft Knipoog
Maare mijn mond is en blijft Lips are sealed .
Als Laura het wil vertellen mag ze dat zelf doen, gemeen he? Nu weten jullie nog helemaal niks Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:45

Zie je, jij komt nog eens ergens... *LOL*[/quote]

Ik probeer het wel ja!!, vind dat errug leuk namelijk, ben laatst ook naar Daryl Ann geweest, maar dat vond ik echte bagger.

Laura!!, toe nou, flauw hoor, wij geven ook ons hele liefdesleven bloot hier op bokt!, Dan moet jij ook hoor!! Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:49

Pipo schreef:
Laura!!, toe nou, flauw hoor, wij geven ook ons hele liefdesleven bloot hier op bokt!, Dan moet jij ook hoor!! Haha!

Tsja! Wel een topic beginnen en wij maar 15 pagina's volschrijven, maar ons niet laten meegenieten van de vruchten ervan... }>

Dit onthouden we wel!
Haha!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 14:10

hey vond het al dapper zat om mijn frustraties toe te geven... Knipoog hoef ik niet meteen een 'wordt vervolgd' verhaal ervan te maken toch... Knipoog zie het al voor me, real life drama over laura's life... hihi nee bedankt.

Maargoed, Katrien weet het ook Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:12

Je mag ook pben hoor!! als je het niet direct hierop wil zetten Haha!

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:17

Het ging er toch om of er nog leuke mannen waren, nou overtuig ons dan (graag duidelijke omschrijving Haha! ) dat ze echt nog bestaan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:17

Nikita schreef:
Het ging er toch om of er nog leuke mannen waren, nou overtuig ons dan (graag duidelijke omschrijving :D ) dat ze echt nog bestaan!!

Heel duidelijk graag Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:19

PB-en mag hoor! Ook naar mij hoor!!!! mag hoor!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:31

Ha, ha, hoeveel bieden jullie voor wat info over Laura's liefdesleven? Extreme duivel

Nee hoor, van mij horen jullie niks Schijnheilig.
Laat die 2 eerst elkaar nog maar wat beter kennen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:34

[quote="Katrien"]Ha, ha, hoeveel bieden jullie voor wat info over Laura's liefdesleven? Extreme duivel quote]

Bieden?? Huh??, vind dat we er gewoon recht op hebben na het starten van dit topic!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:38

OKee, iets zal ik jullie vertellen. Het is iig een leuke jongen en hij is niet blond Haha! .

En voor de rest zeg/schrijf ik er helemaal niks meer over voordat ik mijn mond voorbij praat/schrijf Lips are sealed .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:39

TJa, nu zijn we nog niet veel wijzer dus. MEEEEER!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:40

Katrien schreef:
OKee, iets zal ik jullie vertellen. Het is iig een leuke jongen en hij is niet blond Haha! .

En voor de rest zeg/schrijf ik er helemaal niks meer over voordat ik mijn mond voorbij praat/schrijf Lips are sealed .

jamaar, jamaar, ik ken niet zoveel mensen van bokt, kom hier nog maar een paar maanden, dus kun je wat meer vertellen. Verward Offe Lov, weet jij het???, zoja, dan pbje me wel effe he??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:42

Pipo"]
[quote="Katrien schreef:

jamaar, jamaar, ik ken niet zoveel mensen van bokt, kom hier nog maar een paar maanden, dus kun je wat meer vertellen. Verward Offe Lov, weet jij het???, zoja, dan pbje me wel effe he??
[/quote]

Helaas ik weet nergens van.
Waar is dat lijstje ookalweer???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:44

Uhhh, Lijstje???