Laura schreef:nope... blijft lekker mijn geheimpje
Je mag het ook pb en hoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laura schreef:nouja date, date... eerst gewoon even gezellig babbelenDate klinkt zo beladen meteen
![]()
Lov gaat Pipo meenemen naar concert? gezellie. Misschien is het wel gewoon veel gezelliger met vrouwen onder elkaar
Lovely"]
[quote="Laura schreef:nouja date, date... eerst gewoon even gezellig babbelenDate klinkt zo beladen meteen
![]()
Lov gaat Pipo meenemen naar concert? gezellie. Misschien is het wel gewoon veel gezelliger met vrouwen onder elkaar
Pipo"]
[quote="Lovely schreef:Nou, ik wil niet beweren dat ik niet meer op terrasjes heb gezeten hoor, dat lukt nog best.
Maar het is al zo lang geleden dat ik de Melkweg, Paradiso, Odeon, etc. van binnen heb gezien, leuk weer eens.

Katrien schreef:OKee, iets zal ik jullie vertellen. Het is iig een leuke jongen en hij is niet blond.
En voor de rest zeg/schrijf ik er helemaal niks meer over voordat ik mijn mond voorbij praat/schrijf.
Offe Lov, weet jij het???, zoja, dan pbje me wel effe he?? Pipo"]
[quote="Katrien schreef:OKee, iets zal ik jullie vertellen. Het is iig een leuke jongen en hij is niet blond.
En voor de rest zeg/schrijf ik er helemaal niks meer over voordat ik mijn mond voorbij praat/schrijf.
Offe Lov, weet jij het???, zoja, dan pbje me wel effe he??