Vaak zeggen ze:Meestal is het toch Shana, dan zeg ik ja maar bij mij is het dus Shanna
Maar toch blijven veel mensen Shaaanaaa zeggen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vaak zeggen ze:
Reem schreef:Pff don't get me started
Ik heet Remi...
En JA ik ben een MEISJE.
En NEE ik heet geen REMIA
![]()
Lielle schreef:De ergste variant was Lilianne van Lanen (
Liëlle van Laren) met Remia (Raimaer = raajmaar).
shantjuh schreef:JaahVaak zeggen ze:
Meestal is het toch Shana, dan zeg ik ja maar bij mij is het dus Shanna
ShannaY schreef:shantjuh schreef:JaahVaak zeggen ze:
Dat is toch zo irritant!
Shaaanaaaa, zoiets altijd Tante Shaan.
Goede vrienden noemen me wel Shaan, of Shan, maar heb liever dat normale mensen me gewoon Shanna noemen. Zo moeilijk is dat toch niet?

)
Je hoort toch verschil tussen Shanna en Shaaaanaaaa
en dan noemt zij mij ierie klierie. wat een lol 
op de basisschool was er een irritant rotjong uit de klas en die zei altijd als de meester me naam op noemde: ' hey was mij fiets ook even' 
heel vervelend dus. 
Sapphire schreef:een meisje uit me klas heet Kees, als we een nieuwe leraar hebben dan denken ze altijd dat ze een grapje maakt en dan zeggen ze ''en nu sirieus?''

terug Duke schreef:
Maar de meest gestelde, meest irritante, meest agressiviteit-opwekkende vraag:
"Goh, ben je daar veel mee gepest vroeger?"
![]()
"Mensen, ik laat me niet pesten!"![]()
Kan je nagaan als je in een nieuwe klas hardop je naam moest zeggen. Bovendien is ieder belletje dat je moet plegen best moeizaam. Bij voorbaat spelt mijn familie de naam.
Blijkbaar is het toch moeilijk te geloven dat we toch echt zo heten. Dus de meeste verbasteringen hebben al op onze post gestaan.
Edit: Gelukkig ben ik tegenwoordig getrouwd en heel blij met mijn 'nieuwe', 'normale' achternaam.
shantjuh schreef:Idd zo moeilijk is dat niet!!![]()
En bij sommige mag je tien keer zeggen dat het met dubbele N is en dus echt niet als Shana word uitgesproken, ze blijven maar Shana zeggen
Mijn vrienden zeggen ook gewoon Shan (nooit Shaan)
En als je ergens heen moet en ze moeten je naam opschrijven, ja hoe heet je? Shanna... Schrijven ze toch nog Shana... HalloooJe hoort toch verschil tussen Shanna en Shaaaanaaaa
![]()
Meestal zeg ik nu Shanna met dubbele N![]()
ShannaY schreef:
Als ik niks zeg, durven ze zelfs te schrijven "Schana"
CH ??? ff serieus joh haha
Of Chana... (daar kan ik nog een beetje inkomen, want je hebt ook Charlotte) Maar Schana vind ik echt erg!!
Maar dat doen ze idd dus ook
-- Of ze denken dat het Senna is, hoe ze daar nou bij komen? En Zeilmaker is blijkbaar ook erg moeilijk, 'zeil' schrijf je niet als 'zijl', maar zeilmaker is dan blijkbaar wel zijlmaker, volgens de meesten.. Pfff, logisch?
Ori-gi-neeeel! MoonChloe schreef:friezenluver schreef:ik heet Jeany, rijmp niks op ofzo maar van leraren hoor ik altijd rare vormen zoals:
jennie
janny
janine
sjennieerug ierietant! waarschiujnlijk weten jullie ook niet hoe je t moet zeggen
je zegt t als : Jean ( van tarzan & jean ) + ie
Jane bedoel je?![]()
Dsjeenie dus?
shantjuh schreef:JaahVaak zeggen ze:
Lusitana schreef:Nee hoor, in Portugal wordt de x in dit geval als "sj" uitgesproken. De X kan op verschillende manieren worden uitgesproken, ligt aan het woord , maar Xana is echt Sjannah. (Mijn favo verpleegster heet zo)
]