NatasjavE schreef:geerte schreef:Dat zal het zijn, misschien zijn we elkaar wel in RL tegen gekomen Waar sta je met je paard?Mijn paard staat in mijn gedachte in een heel mooi weiland met het liefst prince charming erop. Alleen helaas heb ik ze beiden nog niet.
Ailill schreef:Best trots op [ Video ]Dat is niet eerlijk Patrick, jij hebt zelfs bewegende beelden Tof filmpje hoor!
Selena schreef:Laat ik dan ook maar een foto plaatsen. Wel weer een tijdje geleden maar oke [ [url=m/B5xIEY.jpg]Afbeelding[/url] ]Jíj bent veranderd zeg
Lente schreef:Is LM Stef??????? Een heel simpele reden eigenlijk. "Stef" hoorde bij Hon en James. En die tijd is voorbij.De tijd van Ladymadonna ook, maar dat ligt niet zo gevoelig
Geryon schreef:Maureen95 schreef:Ben jij dat? Alleen volgens mij heeft ie een vriend of is het uit? Ach ik heb ook een vriend
Ben ik een bekende bokker? Geloof het niet, dus enkel een foto in mijn profiel volstaat in dit geval.
KoudbloedKim schreef:Jij staat bij mij bekend als iemand die goede adviezen geeft. [/quote]Oh,..dit vind ik dan weer leuk om te lezen. Dank je wel.Sorry,..of topic
Iris82 schreef:Lente schreef:Is LM Stef??????? Ploink. Dat kwartje was even onderweg.Bij mij ook. Baf.
Iris82 schreef:Lente schreef:Is LM Stef??????? Ploink. Dat kwartje was even onderweg.Volgens mij wordt er nu een emmer kwartjes leeg geschud Staat overigens gewoon in m'n profiel hoor
Iris82 schreef:Lente schreef:Is LM Stef??????? Ploink. Dat kwartje was even onderweg.Dat snap ik. kwartjes worden al even niet meer gemaakt Grappig dat jullie dat niet wisten, heb regelmatig gelachen om Stef.
Maureen95 schreef:Geryon schreef:Alleen volgens mij heeft ie een vriend of is het uit? Ach ik heb ook een vriend Aw, ik zit nog in de serieuze date fase
Echt wel! Jee, ik kom van alles tegen in dit topic wat ik nog niet wist. Was vroeger ook veel actiever dan de laatste jaren.
Selena schreef:Laat ik dan ook maar een foto plaatsen. Wel weer een tijdje geleden maar oke [ [url=m/B5xIEY.jpg]Afbeelding[/url] ]Seleen ik herkende je niet op deze foto! mooi!!
Algemene conclusie: men mag z'n naam niet meer veranderen Overigens spam ik m'n foto's overal maar goed. Ik verveel me dus hierbij nog een: