Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fem schreef:Ik heb vroeger een collega gehad die Chinouk heette..
Vond het toen wel een bijzondere naam...
Nu ik m al eens eerder heb gehoord valt het wel mee, maar dat heb ik dus met meerdere namen.
Jillsil schreef:Fem schreef:Ik heb vroeger een collega gehad die Chinouk heette..
Nu ik m al eens eerder heb gehoord valt het wel mee, maar dat heb ik dus met meerdere namen.
Ik moet gelijk aan een helikopter denken bij deze naam
Dat kindje van teen mom heet Bentley ook wel apart en gisteren op het terras hoorde ik toch echt iemand naar een kindje "Links wil je wat drinken" roepen. je zult het wel schrijven als Linx ofzo maar de uitspraak is toch echt Links
Mama3 schreef:Vandaag in de dierentuin een huh momentje; een meisje rende weg en haar moeder bleef haar maar roepen. Na een paar x klonk Nevea echt als Nivea.
Jillsil schreef:Fem schreef:Ik heb vroeger een collega gehad die Chinouk heette..
Dat kindje van teen mom heet Bentley ook wel apart en gisteren op het terras hoorde ik toch echt iemand naar een kindje "Links wil je wat drinken" roepen. je zult het wel schrijven als Linx ofzo maar de uitspraak is toch echt Links
friesam schreef:Fem schreef:Ik heb vroeger een collega gehad die Chinouk heette..
Aranel schreef:Mama3 schreef:Vandaag in de dierentuin een huh momentje; een meisje rende weg en haar moeder bleef haar maar roepen. Na een paar x klonk Nevea echt als Nivea.
Dat vind ik ook zo'nnaam. Een tijdje geleden was dat hip om die naam te geven, het is heaven, maar dan omgekeerd.
djuulsie schreef:_Marjon_ schreef:Oud klasgenoot van mij is bevallen van zoontje Sjonny, broertje van Sjarrel.
En ja get zijn idd typetjes waar je als 1e aan denkt.
Ach, die arme kinderen.... Sjarrel? What were they thinking?