Dat ik net gebeld ben door een bedrijf, met de vraag of ik voor hun wil komen werken! Maandag ga ik langs, en als het klikt, kan ik woensdag al beginnen! Na een ongelofelijk pech jaar in 2014 begint het er dan toch op te lijken dat 2015 mijn jaar gaat worden!
Mijn vriendje stuurde me de tekst van ''Ik heb een meisje'' van Lucky Fonz III. Gah, het is een awesome vriendje, hij doet zo z'n best voor me en ik ben zo stapelgek op hem.
Het feit dat ik eindelijk sinds maanden weer eens heerlijk uit heb kunnen slapen met vriendlief En dat ik daarna gewoon eens tijd had om weekend te houden
Toen ik vanochtend bij aankomst op stal mijn paard liggend in z'n stal aantrof, zag er heel lief uit. Er heerste een heerlijke rust op stal en ook 3 andere paarden lagen en zuchtten af en toe voldaan. En m'n paard heeft mij vanochtend wel meer glimlachen bezorgd.
M'n katten brengen me iedere dag wel een lach op m'n gezicht.
Een reactie van een stalgenoot op Facebook over de mooie Picasso's (poepvlekken) op de muur in sommige stallen.
Na een goed gesprek met m'n vriend, afsluitend met de constatering dat we ons toekomstplan misschien toch maar iets moeten bijstellen (terwijl we steeds aan iedereen iets anders verkondigen).
_Kyarah
Geplaatst: 03-01-15 22:22
Dat ik weer voor het eerst op ander terrein heb gereden met mijn paard, na een periode van veel angst door een val. Dat hij ook nog super liep maakte mijn dag helemaal compleet .
Toen ik net was gaan hardlopen in het winterzonnetje en er uit het niets een heel vrolijke hond op me af kwam gerend en wou knuffelen, gevolgd door zijn baasje die gelimlachend zei "aw, wat lief, liefde op het eerste gezicht"