wat een heerlijk bekkie dat veulentje hierboven zeg daar ga je spontaan van glimlachen. Mijn nieuwe manager laat mij lachen, die man heeft best een hevig verleden en heden en blijft lachen blijft positief, en denkt ook echt zo mooi voorbeeld die man.
Britta31
Dat ik een nieuwe telefoon besteld heb. En dat het dit keer een refrubished iPhone is. Wilde eerst nieuw, maar t word maar eens tijd voor mij dat ik wat minder waarde aan telefoons ga geven.
Tijdens het ochtenderondje met de hond passeerde ik de politiehond trainer uit de wijk met z'n nieuwe pup. Mijn hond kwam braaf aan de voet en bleef daar braaf lopen. Politiehond in opleiding had daar wat meer moeite mee
Dat ik ondanks de pijn vandaag geen tramadol heb genomen, maar wel netjes mijn fysio oefeningen heb gedaan en met m'n zoontje even naar buiten ben geweest. Morgen weer aan de slag met de pijn dus morgen ben ik niet zo gelukkig, Maar vandaag was ondanks de giga pijn een goeie dag!
Dat we vandaag een geslaagde zit oefening op 7 meter hadden en een geslaagde af oefening op 15 meter. Nog pas halverwege het einddoel, maar al heel wat beter dan de 2-5 meter die we hiervoor haalden.