Dat ik tegen de groep heb gezegd dat ik als enigste niet mee wilde naar het vuurwerk op Malta en ik nu een heerlijk avondje voor me alleen heb. (Zitten met een groep van 12 op Malta). Ik voel me niet fit, maar vind het sowieso niet erg dat ik niet meeging.
Dat ik in m'n eentje zonder ook maar een miniscuul beetje spanning met ponylief over een druk meubelplein heb gereden. Ohja en dat ik mezelf eindelijk weer een beetje aan het worden ben En nog veel meer eigenlijk. Genieten!
Hoe goed Noa het deed tijdens de behendigheidsles, alleen de slurf blijft bij haar een probleem maar verder loopt ze bij de top van de groep. Dat is op zich niet belangrijk, maar Noa is overal bang van geweest en raakte razendsnel in paniek en was eigenlijk niet rustig te krijgen. Nu ligt ze netjes te wachten totdat het haar beurt is. Ok, tijdens de parcourtjes wil ze nog wel eens rechtdoor lopen als ze de bocht om moet (of de tunnel in) maar dan gaat ze ook niet racen. Ze doet het meest echt super netjes en beheerst en mist weinig oefeningen. Alleen de tunnel en dus de slurf zijn lastig, maar zelfs de wip ging vandaag top. Het voelt zo fijn om op de goede weg te zijn en vruchten te plukken van al het harde werken.
Jiildou23
Geplaatst: 26-04-17 16:49
Van dit dropje die vandaag alweer 2 weken oud is en heel dapper gras wil eten, maar nog niet zo goed wil lukken.