Doorvraag topic?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:27

Ja bes wel, maar hij schrijft of het te langzaam is geworden
Citaat:
Is het Doorvraagtopic te langzaam geworden (zie nu bijna 4 seconde op de teller staan voor deze pagina)?

Maar vind jij het te langzaam?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:31

Nee ik vind het niet te langzaam. Ik merk wel dat er overdag steeds minder mensen komen...mezelf incluis.

Als ik op mijn werk zit en er is niets te doen dan kan ik overdag ook lekker DVT-en. Maar nu, met dit weer, zit ik op stal en probeer zo veel mogelijk buiten te zijn...

maar denk je dat BartVB het gevoel heeft dat de software het niet meer aankan?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:45

Ik weet niet... ik vind 4 sec. ook meevallen, maar ik ben dan ook geen software-kenner Knipoog

Vandaag is Ivanka verhuisd naar de wei met haar nieuwe stalletje Party!! Maar ik ben weer aan het blunderen geweest Clown Ze heeft zo'n zware drinkensbak en die versjouwen mijn oom en ik altijd samen met behulp van de kruiwagen. Maar toen ik dat ding op wilde tillen, viel ik zelf in de waterbak...waar nog water in zat Haha! *resultaat: Sanne nat* En mijn oom maar lachen, die houdt echt van leedvermaak Haha!
Probleem 2; Ivanka heeft uitgevonden dat haar stalletje ook kan dienen als schuurstal Nee Ivanka, dat mag niet van mijn paps, want dan duw je er planken uit zegt ie Knipoog Maar Ivanka schuurt toch, ik vraag me af of het stalletje toch wel stevig genoeg is om het gewicht van Ivanka te houden als ze staat te schuren Knipoog

Zullen wij een stroomdraadje in de stal moeten maken om te voorkomen dat ze er gaat schuren?

Ik zal ondertussen wel een aantal vragen gemist hebben, maar ik zit nu ook even met een vriendin te msn'en die vandaag slecht nieuws heeft gehad in het ziekenhuis...

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:58

Ahh das echt naar dat je vriendin slecht nieuws heeft, sterkte!! Ik zal geen stroomdraad in de stal maken, is niet zo geschikt meestal (ervaring met stoute paardjes Haha! )

Wie is er ook zo super slecht in engels? Boos!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:00

Ik niet superslecht...

Wie weet er een vraag? *ik niet sorry... kan even helemaal niet meer denken Scheve mond)

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:07

Ik weet wel een vraag hoor Lachen

Mijn avarter was stuk, kruisje was wel jammer want iedereen kon mijn berichten aan avarter herkennen, maare ik heb nu een nieuwe, is die ook leuk genoeg?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:18

Goh, een vraag.... Ik bedenk er zo wel één, die ga ik dan zelf wel even stellen, okay Knipoog ??!

Rosanne, deze avatar vind ik leuk hoor, maar je vorige paardje vond ik ook altijd lief Lachen !

Vanmiddag reed ik even naar een vriendin van mij. Ze hebben een nieuw huis gekocht en het was de bedoeling dat ze daar vandaag aan het werk zou zijn. Toen ik daar aan kwam, waren alleen haar man en broer in het huis bezig. Zij was gewoon bij hun thuis, omdat ze de deuren en raamkozijnen moest schilderen. (Dat is hier bij ons heel normaal, als je het (huur-)huis uit gaat, dat je het weer opgeknapt moet achter laten, dus ramen-, deuren-, verwarming verven, behang er afhalen, plafond witten enz. enz.) Ik ben dus maar naar haar toegegaan. Toen ik aankwam, zat ze half te huilen met een sigaretje en een biertje en was volledig gefrustreerd; Ze had al 2 deuren geverfd en bij de ene hingen de druppels er gewoon aan . Die moest ze nog een keer afschuren en weer opnieuw doen. Ik heb toen aangeboden dat ik die -in het totaal- 3 deuren wel voor haar zou schuren. Zij helemaal blij natuurlijk!
Het lüllige was alleen, dat ik bij de laatste deur zo raar stond en ook nog eens een rare beweging gemaakt heb, dat het me in m´n rug geschoten is en ik me nu nauwelijks meer bewegen kan Scheve mond !!

Wie heeft er nú ook zo´n pijn in z´n rug ??

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:20

Ik, maar dat heb ik de laatste tijd bijna dagelijks... Scheve mond (oke ik zit ook erg krom enz.)

Wie heeft het ook koud? het is hier binnen 21 graden en ik zit met mijn 2 paardentruien aan (1 van fleece, en die ander is bijna een jas zo dik (ook fleece))

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:22

Ik! Ik heb net zware kratten moeten tillen bij Albert Hijen! jesus die waren echt zwaar!

Wie heeft er nog meer gewerkt vanavond?

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:22

Ik! Ik heb net zware kratten moeten tillen bij Albert Hijen! jesus die waren echt zwaar!

Wie heeft er nog meer gewerkt vanavond?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:25

Ik niet Knipoog Was FREE vanavond Party!!

Wie zit er ook GTST te kijken?

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:27

ik heb niet gewerkt ben nog ziek thuis.

Morgen maar weer een bij de huisarts langs...

Wie weet of er nog een goede film op tv komt?

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:30

Ik weet het echt niet ik wens je in ieder geval veel beterschap!

Wie wenst haar nog meer beterschap?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:30

Denk het niet...

Wie heeft er ook zin in het weekend?

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:32

Ja, een beetje wel...

Wie heeft het ook zo koud?

ItsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:37

Ja, ik. Heb ook al een beetje last van mijn keel gekregen (daardoor? Tong uitsteken), maar daar word je hard van he Knipoog

Wie is er ook blij dat het weer bijna einde van de week is?

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:41

Ja, bijna weekeind, altijd erg fijn Haha!

Jullie hadden het daarstraks over dat BartVB een bericht had geplaatst dat het DVT langzaam is geworden, toch?
Is het geen optie om aan Bart te vragen of hij anders de eerste 1000 bladzijdes op kan slaan in een bestand en dan een link maakt op Bokt zodat degene die per sé die eerste 1000 pag. wil behouden dat die het op hun eigen pc kunnen zetten?
Dan word het DVT sneller en kan je evt. toch die 1000 pagina's eens op je gemak doorspitten Haha!
Wij blij, Bart blij, iedereen blij *LOL*

Vinden jullie dit iets?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:47

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:55

Ik heb geen idee... Verward

Ik begin het nu een beetje warmer te krijgen (tis hier nu 22 graden en ik zit met 2 vet dikke truien aan...ik heb altijd al geweten dat ik niet spoorde!!!)

Wie voelt zich ook raar Verward ?

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:01

Nee, ik voel me niet raar, wel moe maar verder gewoontjes Haha!

Wat vinden jullie, zal ik BartVB even pb-en met dit (bovenstaand) idee van mij?

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:02

Ik voel me meestal raar, nu doen al mijn spiertjes pijn!
Zal wel van paardhobbelen komen Lachen

Wie gaat er nog meer heeeeel vroeg slapen?

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:02

nee ik voel me eerlijk gezegt niet echt raar Haha!
ik voel me best goed!

ik heb vandaag te horen gekregen dat ik waarschijnlijk 2 (!!!!) Letten in huis moet (van die mensjes uit Letland van de uitwiseling) maar dan moet ik de hele tijd Engels praten en dat kan ik niet Scheve mond Dat meisje is harstikke aardig hoor die mag best komen, graag zelfs. Maar nog zo eentje erbij die ik helemaal niet ken, dat vind ik toch een beetje eng.
Wij hebben er wel plaats voor, dus het zou wel kunnen. Mijn moeder vind het ook goed (die zegt 'jullie zijn daar ook goed ontvangen dus dat doen we hier ook') en ze moeten die eene dus nog kwijt. Maar ik weet niet of ik dat wel wil. Drekt gaan ze de hele tijd Lets tegen elkaar praten en kan ik er niks van verstaan Verward
Wat zouden jullie doen? 2 nemen? dat is wel zo sociaal he?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:08

Dat is idd wel het sociaalst, maar zijn er nog meer mensen die misschien 2 mensen in huis willen nemen? Anders zou ik het er eerst met hun ook over hebben Knipoog

Alvast bedankt voor de reacties op mijn topic Party!! Lachen

Wie zit er ook te pb'en?

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:11

niemand wil dat is het l*llige Frusty

ik zit niet te pben niemand stuurt mij een pb Verdrietig

wie heeft er ook wel eens last van irritante msn mensen? (en die dan ook nog eens bij je carnavalsclub zitten Frusty )

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:13

Ik heb wel regelmatig last van pennymeisjes eigenlijk... Maar daar heb ik een oplossing voor: BLOKKEN Haha! }> *evil lachje*

Wie heeft er ook wel eens last van pennymeisjes op msn?