Dat ik gisteren ben aangenomen!! En dat een van m’n vriendinnen onthouden had dat ik vandaag een proefdag had en vroeg hoe het was gegaan
Narita schreef:Dat ik gisteren ben aangenomen!! En dat een van m’n vriendinnen onthouden had dat ik vandaag een proefdag had en vroeg hoe het was gegaan Wat leuk, gefeliciteerd!
Dat mijn manager mij vertelde dat ik echt in de groep hoor en ze me er graag bijhebben.Oh en edit: dat een collega een appje stuurt dat het morgen rotweer wordt dus dat ik iets warms aan moet trekken (was vandaag vrij). Echt lief!
M'n eigenhandig op maat gemaakte en gelegde vloer in de woonkamer en keuken! Morgen de slaapkamers en hal
M'n interne rust die steeds meer aanwezig is en dat ik echt steeds beter merk waaraan ik zo hard heb gewerkt aan mezelf afgelopen jaar
Felicity2511 schreef:Dat vandaag de sleuteloverdracht was en ik nu eigenaar ben van mijn eerste eigen huisje! Gefeliciteerd!
Het heerlijke weer! En het feit dat ik gewoon zodra het lekker weer is met korte mouwen loop. Toch weer een soort mijlpaal
Felicity2511 schreef:Dat vandaag de sleuteloverdracht was en ik nu eigenaar ben van mijn eerste eigen huisje! Gefeliciteerd En fijn te lezen dat iedereen vrolijk word van het mooie weer wat jullie hebben.Ik kreeg vandaag een glimlach omdat onze Dama (hond) op een schaap lijkt nu ze haar wintervacht aan het verliezen is.