Mijn hondje die een beetje liep te kloten en aandacht opeisen en toen op een gegeven moment heerlijk bij mij op schoot kwam liggen en met alle liefde mijn kussen en knuffels ontving. Een paar maanden geleden kwam ze niet zo vaak bij mij liggen en bleef al helemaal niet liggen als ik d'r een dikke pakkerd gaf.
Nieuwe shampoo gekocht, omdat m'n oude te moeilijk verkrijgbaar werd. O M G ! ! ! Ik ga gewoon in een keer met m'n borstel door m'n haar en kom nauwelijks klitten tegen. Normaal bleef ik standaard op 1/3 van de lengte hangen.
Het vooruitzicht op een heerlijke middag en avond alleen zonder 4 andere meiden (Huisgenoodjes op Malta). Ben Zit op Malta voor afstudeeronderzoek met andere studenten. 6 weken nog geen een keer echt even alleen geweest. Is ook best fijn.
Dat ik weer in mijn Zomerjas over straat ben geweest en eindelijk mijn haar weer in m'n eigen kleur heb geverfd, nieuwe schoenen gekocht en 2 nieuwe shirts
Dat mijn ouders zaterdag naar Malta komen om mij op te zoeken (Zit voor 3 maand in Malta voor afstudeeronderzoek). Kan niet wachten!
En dat ik heb besloten dat ik nadat ik terug kom van Malta ik heel hard ga werken om mijn droom, een eigen paard, waar te gaan maken. Ik wil het gewoon en moet me niet laten stoppen door anderen!
blensink
Geplaatst: 15-03-17 20:20
Een fantastische rit door de bergen op een geweldige PRE hengst
Voor de tweede keer met de dubbele lone gewerkt en na twee x in de knoop gestaan te hebben bij het draaien snapte hij het en deed alles super braaf. Hij is zo leuk
Ook nog fijn dat ik m'n werk af heb kunnen krijgen vandaag, dat ik de weilanden voor de helft weer in orde heb kunnen maken en dat de DA twee middeltjes mee gaf en ik juist paard veel beweging moet geven. Voor zulke dagen teken ik.