Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tjaldur schreef:Hihi...nouja, ik schaam me hier best voor hoor, dus het is een hele overwinning dat ik dit hier plaats:
Ik moet voor een dans op school schoenen aan met een mega hak en ik heb enorme platvoeten, dus ik hou het nog geen 10 sec. vol op die dingen. Kreeg ik commentaar dat ik beter mijn best moest doen om recht te lopen, zeg ik: 'Jaaaa, maar das ortho-pedagogisch niet verantwoord!'
Bedoelde natuurlijk podotherapeutisch haha.Maar weet nog steeds niet of dat nu een bestaand woord is of niet haha.
.
Roxx schreef:deess schreef:zeg,hoe is het eigenlijk met Tante Marijke? heb ik al heel lang niks meer van gehoord! (al anderhalf jaar overleden!!![]()
![]()
![]()
![]()
)
deze vond ik wel erg.
Briljant!!!

netam12 schreef:Ik heb heel vaal domme uit spraken dat er niemand wat van begrijpt
Was een op een crematie en moest je dus condoleren en zij ik dus gelijk al bij de eerste gefeliciteerd.Aii dat was even verkeerde opmerking gelukkig kon die gene er wel om lachen om de opmerking.

'
charlie_hvj schreef:Toen ik nog best jong was, (een jaar of 5/6 denk ik) ging ik met m'n vader naar de patatzaak en ík wilde bestellen...
man: ''jongedame, zeg het maar''
ik: ''ik ben geen jongedame ik ben meisjedame''![]()
Die man is me nooit vergeten en zelfs als ik nu bij hem in de zaak kom (ben nu 16) begint hij weer over ''meisjedame''

_Barbara_ schreef:Ik krijg mn eten, de ober zegt; smakelijk eten.
Ik : Hetzelfde
!

''
_ingrid_ schreef:_Barbara_ schreef:Ik krijg mn eten, de ober zegt; smakelijk eten.
Ik : Hetzelfde
en heb ook wel eens gevraagd of het veulen en merrie of een ruin was..

Zulke dingen heb ik echt vaak