Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Summerly_

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 20:52

Vlak voor de zomervakantie was een lerares naar de haarknipper geweest. Het was niet om aan te zien en ik gilde dus ook heel blij: "U heeft wat met uw haar gedaan!" Ik kon alleen niet in de toon waarop ik dat zei verbergen dat het er niet uitzag. Bloos Zij zo: "Lekker aardig weer." "Ik meld het alleen. Schijnheilig " "Jaja..."

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 20:57

_Summerly_ schreef:
Vlak voor de zomervakantie was een lerares naar de haarknipper geweest. Het was niet om aan te zien en ik gilde dus ook heel blij: "U heeft wat met uw haar gedaan!" Ik kon alleen niet in de toon waarop ik dat zei verbergen dat het er niet uitzag. Bloos Zij zo: "Lekker aardig weer." "Ik meld het alleen. Schijnheilig " "Jaja..."

Haarknipper? hahaha Tong uitsteken

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 21:54

als het gelukt was, had ze het wel een kapper genoemd Lips are sealed
hihi vandaag een klant in de winkel, mevrouw, kunt u even een man vragen of die een lamp in mijn auto wil zetten?
nee mevrouw, dat doe ik zelf wel Clown
oooo maar dat kunt u toch niet? .....nee..... u heeft gelijk, stom van me Clown

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 21:58

haha weetje wat tegen mij gezecht is hier op het bokt.. dat ik een beginers zit heb Rolleyes en bedkant Tong uitsteken
en dat terwijl ik al 5 jaar rij en een eigen pony heb..
okey mijn zit was die dag iet echt geweldig.. maar een beginers zit.?.?.?

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:00

Die opmerking vind ik niet zo vreemd.

Het wil niet zeggen dat je na 5 jaar rijden perfect zit hoor.

Niet persoonlijk bedoeld, maar zo ken ik er namelijk best wat Clown

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:13

lottehorse schreef:
haha weetje wat tegen mij gezecht is hier op het bokt.. dat ik een beginers zit heb Rolleyes en bedkant Tong uitsteken
en dat terwijl ik al 5 jaar rij en een eigen pony heb..
okey mijn zit was die dag iet echt geweldig.. maar een beginers zit.?.?.?

Is mij ook al eens gebeurd hier op bokt, iemand uit gemaakt voor ''minder'' ervaren..
Zelf nooit zo'n last van maar maak je geen zorgen zelfs met mijn 11 jaar ervaring rijdt ik nog steeds niet perfect.
Een eigen pony heeft overigens niet zo veel invloed op je rijkunsten hoor. Knipoog

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:21

Ik was eens op het perron aan't wachten op de trein en ik liet per ongeluk een briefje van 5 euro vallen. Een sympathieke kerel wilde me er attent op maken. Maar omdat ik in een nogal lollige bui was, zette ik snel mijn voet op het briefje en zei ik heel streng: "hééééla gij!!" (alsof hij het briefje wilde stelen).

Die kerel schrok zich een hoedje en ik wilde eraan toevoegen dat het maar om te lachen was. Maar net wanneer ik dat wil zeggen, verslik ik me, waarna ik half lachend en proestend geen verstaandbaar woord meer kon zeggen.

Ondertussen kwam de trein eraan en die kerel is snel weggevlucht om in een andere wagon te kunnen zitten. Haha!

Ik vraag me af of hij er ondertussen al overheen is...

Charlie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:28

muppetmayo schreef:
Ik ben ook echt zo iemand die lompe opmerkingen maakt. Ik zeg namelijk altijd eerst voordat ik denk hahaha.

Laatst ook, ik heb sinds kort een haflinger van 2, en die is nogal lomp. In plaats van Daimy, noemen we hem dus ook nog weleens Leo (Lomp En Onbehouden).
Mijn oom, ome leo, was op bezoek. Hij wilde graag foto's zien van mijn haflingertje. Laten foto's zien, en praten wat over mijn haf. Waarop ik zeg, ja, hij is zo lomp, we noemen m Leo! Lomp en onbehouden! Toen bedacht ik me ineens hoe me oom ookalweer heette... Kon wel door de grond zakken!

Whahaha!!! In de categorie namen heb ik er ook nog een! In mijn oude vriendengroepje zat een jongen die Kevin heette. Het was een beetje een schraal type: geen rondjes geven, bij andere mensen thuis de inhoud van de keukenkast opeten, beetje oversekst... kortom, de positieve indruk blijft een beetje achterwege Nors opkijken . Op een gegeven moment gebruikten mijn vriendin en ik de naam Kevin als soort van scheldnaam voor mensen die dus bijvoorbeeld een beetje gierig zijn... Regelmatig zeiden wij als grap tegen Jan en alleman: 'Wat ben jij toch een Kevin zeg!' Whoosh! ... Totdat we het een keertje per ongeluk tegen Kevin zelf zeiden... Oeps! Leg dat maar eens uit! Nagelbijten / Gniffelen

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:28

dessie schreef:
Ook een keer was ik mijn dikke kat aan het roepen:"Diiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee, kom dan" komt er een dikke vent op me afgelopen Bloos

Deze vind ik heerlijk. Huilen van het lachen

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:30

@ visje: Ahgut, wat een zielig mannetje. Clown En wat een reactie van jou zeg Haha! Echt té goed gewoon

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:51

Ik had het vanavond toevallig nog met mijn ouders over dat ik vroeger ook nogal een flapuit was.
Zo vertelde mijn moeder me dat ik ooit eens tegen mijn oude kleuterjuf heb gezegd dat die pukkel op haar kin een echte heksenpukkel was, en nog gevraagd heb of ze ook op een bezem kon vliegen Haha! Mens zal blij geweest zijn met me.....

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:53

Dat denk ik ook ja Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:16

Laatst had ik er nog weer 1, mijn baas vroeg me om een age-coin voor de sigarettenautomaat en met mijn slaperige kop vraag ik heel serieus: mag ik je indentieteits bewijs zien?
Pas toen hij ging lachen had ik het door, maar ik had al gewaarschuwd dat ik nog niet goed wakker was Vork Bloos

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 00:08

Toen ik nog best klein was zijn we eens mijn overgrootvader gaan bezoeken in het ziekenhuis. Toen we allemaal naast het bed stonden en mijn moeder zei: '' Lara geef opa eens een hand'' zei ik als 4 of 5 jarige dood serieus '' nee, dat is niet nodig ''

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 07:21

Die van een paar pagina's terug, van die BIKKEL! Oh, ik heb blauw gelegen (lekker gezellig in mijn eentje Lachen )

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:44

dessie schreef:
Ook een keer was ik mijn dikke kat aan het roepen:"Diiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee, kom dan" komt er een dikke vent op me afgelopen Bloos
In de categorie "de poes roepen":

Mijn ouders probeerden 's avonds altijd onze jeugdige kater binnen te krijgen, zodat hij niet midden in de nacht buitengesloten zou zijn. Dus dan stond m'n moeder met de doos brokjes te schudden aan de deur, en "Toooooobiiiiiieeeeeeee" en "spspspspspspspsp" te roepen. Tegenover onze voordeur zaten de overburen in de tuin, en meneer de buurman vond 't dan altijd grappig om mee te roepen.

En op een gegeven moment, nadat m'n moeder al meerdere malen haar ergernis over die vent had uitgesproken, is de buurjongen ('n zoon van z'n vader, zullen we maar zeggen) in hun tuin een poging aan het doen hun pup aan 't zitten te krijgen. Dus hij aan één stuk door "zit" "zit" "zit!" "zit!!" "ZIT!". En ik zie die kater van ons rustig 'n paar meter verderop zitten. Dus ik heel droog "Toby, zit!" "Braaf hoor!"

M'n moeder heeft nooit meer last van ze gehad Haha!

Evenstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:47

Hier een lekkere actie van een kennisje van mij:
Citaat:
Ik had een keer een vervelende jongen achter me aan gehad op de Manege Misselijk
hij was tonnetje rond en hij was verliefd op mij, maar ik niet op hem.
Hij bleef achter me aan lopen en stoer doen. Gestoord
Tot hij een keer met zijn vrienden bij de kasten stond Rolleyes
ik zei tegen hem ga eens even bukken en die gek deed het ook Haha!
en ik gooide zo mijn zadel op zijn rug. Whoosh!
Ik zei gelijk erachter aan sorrie me zadel past niet dus je bent niet goedgekeurd, doeiiiiiii. *LOL* Doei, doei
Zijn vrienden lagen dubbel en raar hoor ik zag hem daarna nooit meer Tong uitsteken Huilen van het lachen .

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:58

haha mijn overburen waren terug van vakantie en ik had op hun huis gepast. We hadden het over de vakantie kilo's en over van die sprietjes die altijd zo dun konden blijven en waarom dat bij ons maar niet lukte. Zegt het zoontje van mn overbuurvrouw;
'Maar mam jij bent toch net zo plat van voren als van achter?'

*LOL*

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:08

Dana01 schreef:
hihi vandaag een klant in de winkel, mevrouw, kunt u even een man vragen of die een lamp in mijn auto wil zetten?
nee mevrouw, dat doe ik zelf wel Clown
oooo maar dat kunt u toch niet? .....nee..... u heeft gelijk, stom van me Clown

je werkt zeker op een tankstation ik krijg die vraag ook regelmatig
ik zeg tegenwoordig ook dat ik het niet kan nee scheelt mij weer vieze handen krijgen Nagelbijten / Gniffelen

echt een lompe opmerking van mijn vriend
als we eten bij de griek en eten is besteld en moet nog komen komt hij altijd met de vraag
wanneer ga je weer naar de sport schook GRRRR Stoom uit je oren alsof ik niet genoeg me best doe Boos!

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:18

Op de kleuterschool was de juf een beetje boos op mij en dat wilde ik graag aan mijn moeder vertellen, riep ik keihard over het school plein:''Maahaaaam, ik heb nou een juf, die schreeuwt nog harder dan jij!"
Mijn vader heeft me een heel maand van school gehaald en gebracht daarna.

En nog eentje, was met mijn nichtje in Center Parcs in het zwembad, staan we boven aan de glijbaan, staat er nog een meneer voor ons, mijn nichtje was er van overtuigd dat het haar vader was en zegt: "Pap, er zitten een pukkel op je rug, een pukkel met een haar." Die meneer draaide zich om met een rooie kop en voordat hij iets kon zeggen was mijn nichtje al via de trap weer naar beneden.

En die van hoooo Moo, die ken ik ook, alleen in een iets andere versie.
Ik was Monarch aan het longeren, en noem Monarch altijd Mo, hij was aan het draven en wilde niet terug naar stap, dus ik zeg, ho Mo. Staat er zo'n klein meisje naast de longeerpiste, aaaah, dat mag je niet tegen je paard zeggen....

Ow en ik heb, toen ik een jaar of vier, vijf was, eens aan een vreemde meneer gevraagd waarom hij een gat in zijn haar had?(meneer had een behoorlijk kaalend hoofd)

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:28

hahaha een gat in zn haar!
Kleine kinderen hebben ook zulke leuke opmerkingen soms!

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:29

Hetja schreef:
Ow en ik heb, toen ik een jaar of vier, vijf was, eens aan een vreemde meneer gevraagd waarom hij een gat in zijn haar had?(meneer had een behoorlijk kaalend hoofd)

haha dies goed!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:48

haha okey het kan natuurlijk zijn dat ik zo zit.. maar het is toch een beledinging Knipoog

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:58

K_im schreef:
Dat is best wel banketstaaf ja, maar had je niet je rijbewijs uit je auto kunnen halen, of had je die niet bij je?

Ik had het allemaal aan mijn vriend gegeven Bloos
Hij zou later komen....
Dom van me natuurlijk.

Maargoed, ik mocht naar binnen, maar ik kreeg GEEN bandje om ( je kreeg een bandje om als je 16 jaar of ouder was).
Hij zo: ja wat maakt het uit of je een bandje om hebt ? je mag toch niet drinken want je bent met de auto.
Maargoed, iedereen daar had een bandje om en voelde me behoorlijk stom haha.
Dus toen kwam mijn vriend, heb mijn legi gevragen en ben naar voren gelopen, en heb mijn bandje nog gekregen Vork

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 12:08

zo hadden wij een keer,
mijn nicht is ghotic,,
op mijn verjaardag volgens mij Knipoog
er is hier in ons dorp een jongen en die is nogal ''stoer'' (lees denkt dat hij super stoer is)
dus hij zegt zo ' ja het is geen halloween hoor meisje'
waarop mijn nicht antwoord: ' dan mag jij dat enge masker van je ook wel afzetten'

heb er nooit meer last van gehad Haha!

en nog iets stoms,
op de verjaardag van mijn broertjes,
mijn ex (toen nog neit) en een jongen laten we hem A noemen'
A was al een tijdje verliefd op mij

dus ik doe zo'n klem in mijn haar,
ik zeg zo dit ziet er dus echt niet uit,
net voordat ik de zin had afgemaakt zei A dat staat je echt leuk.
en toen mijn zin afgelopen was alleen maar Ow,,
haha mijn ex lag in een deuk Pling