Zij zo: "Lekker aardig weer." "Ik meld het alleen.
" "Jaja..." Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zij zo: "Lekker aardig weer." "Ik meld het alleen.
" "Jaja..." _Summerly_ schreef:Vlak voor de zomervakantie was een lerares naar de haarknipper geweest. Het was niet om aan te zien en ik gilde dus ook heel blij: "U heeft wat met uw haar gedaan!" Ik kon alleen niet in de toon waarop ik dat zei verbergen dat het er niet uitzag.Zij zo: "Lekker aardig weer." "Ik meld het alleen.
" "Jaja..."
en bedkant
lottehorse schreef:haha weetje wat tegen mij gezecht is hier op het bokt.. dat ik een beginers zit heben bedkant
![]()
en dat terwijl ik al 5 jaar rij en een eigen pony heb..
okey mijn zit was die dag iet echt geweldig.. maar een beginers zit.?.?.?

muppetmayo schreef:Ik ben ook echt zo iemand die lompe opmerkingen maakt. Ik zeg namelijk altijd eerst voordat ik denk hahaha.
Laatst ook, ik heb sinds kort een haflinger van 2, en die is nogal lomp. In plaats van Daimy, noemen we hem dus ook nog weleens Leo (Lomp En Onbehouden).
Mijn oom, ome leo, was op bezoek. Hij wilde graag foto's zien van mijn haflingertje. Laten foto's zien, en praten wat over mijn haf. Waarop ik zeg, ja, hij is zo lomp, we noemen m Leo! Lomp en onbehouden! Toen bedacht ik me ineens hoe me oom ookalweer heette... Kon wel door de grond zakken!
. Op een gegeven moment gebruikten mijn vriendin en ik de naam Kevin als soort van scheldnaam voor mensen die dus bijvoorbeeld een beetje gierig zijn... Regelmatig zeiden wij als grap tegen Jan en alleman: 'Wat ben jij toch een Kevin zeg!'
... Totdat we het een keertje per ongeluk tegen Kevin zelf zeiden... Oeps! Leg dat maar eens uit!

dessie schreef:Ook een keer was ik mijn dikke kat aan het roepen:"Diiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee, kom dan" komt er een dikke vent op me afgelopen
En wat een reactie van jou zeg
Echt té goed gewoon
Mens zal blij geweest zijn met me.....

) dessie schreef:In de categorie "de poes roepen":Ook een keer was ik mijn dikke kat aan het roepen:"Diiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee, kom dan" komt er een dikke vent op me afgelopen
Citaat:Ik had een keer een vervelende jongen achter me aan gehad op de Manege![]()
hij was tonnetje rond en hij was verliefd op mij, maar ik niet op hem.![]()
Hij bleef achter me aan lopen en stoer doen.![]()
Tot hij een keer met zijn vrienden bij de kasten stond![]()
ik zei tegen hem ga eens even bukken en die gek deed het ook![]()
en ik gooide zo mijn zadel op zijn rug.![]()
Ik zei gelijk erachter aan sorrie me zadel past niet dus je bent niet goedgekeurd, doeiiiiiii.![]()
![]()
Zijn vrienden lagen dubbel en raar hoor ik zag hem daarna nooit meer![]()
.
Dana01 schreef:hihi vandaag een klant in de winkel, mevrouw, kunt u even een man vragen of die een lamp in mijn auto wil zetten?
nee mevrouw, dat doe ik zelf wel![]()
oooo maar dat kunt u toch niet? .....nee..... u heeft gelijk, stom van me
alsof ik niet genoeg me best doe

Hetja schreef:Ow en ik heb, toen ik een jaar of vier, vijf was, eens aan een vreemde meneer gevraagd waarom hij een gat in zijn haar had?(meneer had een behoorlijk kaalend hoofd)
K_im schreef:Dat is best wel banketstaaf ja, maar had je niet je rijbewijs uit je auto kunnen halen, of had je die niet bij je?