BATS op mijn dikke buik BATS op mijn spierpijn BATS op de proefwerkweek die er aan zit te komen BATS op mijn vieze kamer BATS op die leuke jongen die mij ziet staan, maar ik hem niet BATS op mezelf dus
Ik *BATS* op de presentatie over Polen die gemaakt moet worden voor economie. Ik *BATS* op de jongen waarmee ik moet samenwerken die de vragen heeft en ik dus niet. Ik *BATS* nog een keer op die jongen omdat hij zijn telefoon niet opneemt als ik hem bel. Ik *BATS* op m'n school omdat we morgen naar Aken gaan in Duitsland waar we een wandeling door de stad gaan maken. Ik *BATS* nog een keer op de school omdat we 4uur lang in Aken mochten shoppen, maar ze waren vergeten dat het morgen een feestdag is in Duitsland. Ik *BATS* nog een keer omdat de winkels daarom dicht zijn. Ik *BATS* nog een keer op school omdat de repetitieweek eraan komt. Ik *BATS* daarom nog een keer omdat ik gewoon lessen heb tijdens de repetitieweek. Dan *BATS* ik nog een keer omdat ik zeer waarschijnlijk niet overga. Dan nog één keer *BATS* omdat ik mijn bericht nogal zeikerig vind..
*bats* omdat ik springangst heb en eigenlijk wel graag eens wil crossen *bats* dat ik niet groter ben dan ik nu ben en *skup* tegen alle mensen die andere mensen hun leven verzieken