Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
Lovely schreef:*zucht*
- niet blond
Ik zou er mee kunnen leven
- niet te jong
Nee, blehh, houd ik ook niet van.
- enig volwassen gedrag gewenst (wil geen kinderen ook niet op volwassen leeftijd)
Die kinderen ben ik niet over uit, maar volwassen gedrag is niet gewenst bij mij, het word geeist!!
- liefhebber van dieren en niet iemand die alleen maar doet alsof
Ja, heel belangrijk, anders word het moeilijk leven met mij.
- huis om in te wonen (ik heb geen hotel namelijk)
Helemaal mee eens.
- onafhankelijk (dus eigen inkomen)
Heel belangrijk
- eigen hobby (dus niet zeuren over mijn paard)
Eigen vrienden+eigen leven, dus sowieso niet zeiken dat ik niet zoveel tijd heb.
- leest wel eens een boek (en dan bedoel ik niet de tvgids)
Ja, en sowieso niet wereldvreemd zijn.
- spreekt Nederlands (of engels maar in godsnaam geen frans)
Alle drie lijkt me nog beter
- beetje intelligentie (of iig meer dan een regenworm)
Graag heel wat meer dan een regenworm
- niet getrouwd
Errug belangrijk
- niet samenwonend
Idem
- geen latrelatie
Idem
- geen evangelist
Ook niet iets wat er op lijkt!!
rest volgt
Lovely schreef:*zucht*
- niet blond
- niet te jong
- enig volwassen gedrag gewenst (wil geen kinderen ook niet op volwassen leeftijd)
- liefhebber van dieren en niet iemand die alleen maar doet alsof
- huis om in te wonen (ik heb geen hotel namelijk)
- onafhankelijk (dus eigen inkomen)
-bla
-bla
-bla
-bla
-bla
-bla
-bla
-nog veel meer bla....
rest volgt
Laura schreef:om foto's durf ik bijna niet meer te vragen, in goede ouwe mIRC tijd heb ik ooit een foto opgestuurd gekregen van een aardig uitziende jongen.. met blote bast... en scroll scroll ook nog een charmante jongeheer (okee, ik was 13 en mn ouders zaten in de kamer. Snap je mn trauma?)
Pbtjes show ik niet openlijk, sorry guys....
SuperPepeijn schreef:trouwens wat flauw om te denken dat regenwormen niet intelligent zijn. bewijs graag. }>
SuperPepeijn schreef:laat dan die foto met die blote gast zien. misschien heeft lov interesse. openlijk bloot staat nog niet in haar lijstje, maar kan nog komen....
)
SuperPepeijn"]
[quote="Lovely schreef:Ze bestaan toch niet, het blijft spielerei.

Lovely"]
[quote="SuperPepeijn schreef:trouwens wat flauw om te denken dat regenwormen niet intelligent zijn. bewijs graag. }>
gomir schreef:Go LovEn zo veeleisend ben je niet, volgens mij zijn er wel mensen met meer eisen...
![]()
Die van dat kennen-kunnen en liggen-leggen vind ik trouwens wel goed, dat is wel zo'n irritant probleem als je mensen vaker dan één keer per jaar ziet

Laura schreef:Nou Lov, ben benieuwd of je nog een leuke date aan mijn topic overhoudt... haha... ik geloof dat ik nu min of meer voorzien ben (van date dan) Dus het werkt wel goed eventjes zo'n eye-opener topic
Spannend voor je dat je een date hebt!!