Daarbij lees ik hier dat er een commerciële insteek het idee is? Commercieel = winst maken. De vraag is dan, wie maakt er winst? Alleen de organisatie? Ook de fotografen? Ook de modellen? Ook de paardeneigenaren?
Ik wens de organisatie veel succes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariett schreef:Ik volg dit topic al een tijdje voor vermaakIs het niet handig om gewoon een fotomeeting met dit thema te organiseren? Krijgen modellen spannende foto's van zichzelf en de fotografen (al zou ik persoonlijk geen modellen en fotografen onder de 18 doen, maar goed) krijgen een leuke ervaring en sowieso ervaring met het aansturen van modellen in een andere opzet.
En dan eventueel de foto's gezellig naar Peerke opsturen, gewoon DIY calendar opzoeken op Pinterest jongen, moet lukken

Peerke_ schreef:Nog even terugkomende op dat 18+
Mogen er dan ook alleen 18+ paarden komen?
Elise_K schreef:Is er niet eerder zo'n topic geweest met deze insteek trouwens? Waar uiteraard ook niks uit gekomen was?
Daarbij lees ik hier dat er een commerciële insteek het idee is? Commercieel = winst maken. De vraag is dan, wie maakt er winst? Alleen de organisatie? Ook de fotografen? Ook de modellen? Ook de paardeneigenaren?
Ik wens de organisatie veel succes
Mariett schreef:Peerke_ schreef:Nog even terugkomende op dat 18+
Als men de doelgroep wil uitbreiden en hengsten en ruinen er ook van wil laten genieten lijkt me dat niet meer dan logisch. Dan moeten de foto's daar ook op aangepast worden trouwens, vrouwen in lingerie naast sexy plassende merries bijvoorbeeld
Als men de doelgroep wil uitbreiden en hengsten en ruinen er ook van wil laten genieten lijkt me dat niet meer dan logisch. Dan moeten de foto's daar ook op aangepast worden trouwens, vrouwen in lingerie naast sexy plassende merries bijvoorbeeld
Die kalender hoeft er toch ook niet morgenvroeg al te liggen? Mag toch ook best nog een aantal maanden duren? Zoals TS al zegt, niemand gaat nu halfnaakt op een paard liggen met deze kou.
Fenrir schreef:NadjaNadja schreef:Vergeet dan de camel toe ook niet!
Llama's & Women wil ik wel aan meedoen![]()
[ Afbeelding ]
past wel bij het niveau van dit topic. Fenrir schreef:NadjaNadja schreef:Vergeet dan de camel toe ook niet!
Llama's & Women wil ik wel aan meedoen![]()
[ Afbeelding ]
Nies_ schreef:Jaime_ schreef:Je kan in word ook kalenders maken, uitprinten en met een perforator gaatjes erin maken, touwtje van wol erdoor en ophangen![]()
![]()
![]()
Deed ik vroeger als 8 jarige ookpast wel bij het niveau van dit topic.
Mag ik dan wel een foto van jouw pannenkoekenbil om er op te plakken?