Nicje87 schreef:Er komen hier echt namen voorbij die ik niet koppel aan een toko.
Kees, Angela, nico, willy, annie enz zijn voor mij meer namen
Je hebt verschillende soorten tokkies
Heel veel eigenlijk, maar ik vind twee types makkelijk te onderscheiden.
Ik generaliseer nu wel ontzettend trouwens, want niet iedereen is zo, en aso is in mijn ogen niet altijd negatief. Ik ken genoeg mensen die aan mijn aso beschrijving voldoen, maar wat geweldige mensen zijn. Ik hoop niemand te beledigen.
Je hebt het typische Maaskantje tokkie, dus met de namen Nico, Johannes, Kees etc. Je kent het wel, trainingspak of andere vaak wijdere kleding, en bier in de hand, meestal dikke bierbuik, de wat ouderen dan. Kale kop of gemillimeterd haar, of wat langer maar dan met gel naar achteren gekamd. Vrouwen met haar dat zo dood geverfd is, vaak roodachtig of blond, dat het dun is geworden en vlassig. Een dikke rochel in de keel van al het roken over de jaren heen en vaak of heel mager, of te dik, weinig tot geen make-up. Wijde niet flatterende kleding, om gewicht te verdoezelen. Jongere generatie meer trainingspak, vuilniszak jas, Nike schoenen, haar strak super strak naar achteren geborsteld en in een staart of knoetje. Grote ronde oorbellen, tongpiercing, neuspiercing, lip piercing of wenkbrauw piercing.

Het andere type dat ik veel zie, is de.. Hmm. DGeen idee hoe ze te noemen. Veel make-up op, 'sexy kleding', lekker blond haar, strakke kleding, zonnebanken, luipaard printjes en chihuahua in de tas. Mannen dragen veel merkkleding en strakke shirtjes om de spieren te showen, want ze zitten zowat elke dag in de fitness zaal en slikken anabolen. Tatoeages, stoer op de arm of bij de vrouwen een tramp stamp.
Vaak hebben de kinderen hiervan één Nederlandse ouder en één buitenlandse ouder, waardoor de buitenlands klinkende namen wat meer in trek zijn, vermoed ik. De Dylano's en de Jaydens zeg maar.

Dit aso

is anders dan dit aso.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 05-01-17 04:43, in het totaal 2 keer bewerkt