De medewerker van de bruna hier in de buurt. Heb nog nooit zo'n gezellige en grappige winkelmedewerker meegemaakt. Heerlijk om te zien hoe hij met elke klant om gaat.
Herinneringen ophalen van de zomer , dronken Tak die na 3 slechte dagen en toen 2 geweldige dagen vrijwilligerswerk een ballonvaart had gehad als waardering (3 slechte dagen echt slecht , en toen 2 dagen de poten onder mijn lijf uitgehobbeld ooh was epic )en de laatste avond na het vrijwilligerswerk echt alles door elkaar dronk , terwijl ze nooit dronk . Mijn neppe broer remde me maar ik was zo jollig dus ik ging gewoon overal heen en zuipte me klem , geweldiggg ik was blijkbaar best ver heen (was in mijn belevenis maar 1 glas champagne na de vaart , 2 witte wijntjes en stuk of 3 bier , volgens hem minimaal 5 bier )
Uitnodiging om morgen oud en nieuw te vieren bij een vriendin in de buurt! Joepie, toch niet alleen Joepie, toch niet naar familie die ik op het moment een beetje vervelend vind Joepie, loopafstand, dus niet rijden en lekker wijn drinken
Oh, en m'n paardje natuurlijk die vandaag nieuwe vriendjes in de wei kreeg. Superleuk.
Broertje van mijn Ex die me vandaag belde om me de beste wensen te doen en te bedanken voor zijn verjaardagskado (is jarig vandaag) en of ik echt niet even kwam.
En gisteren ex schoonzusje die me warm omhelsde en zei het komt vast wel goed schatje en me vervolgens champagne in de handen duwde hahaha