x_Anne_x schreef:de jongen waar ik voor t eerst mee gezoend heb woont nu samen met een jongen
het zal waarschijnlijk niet aan jou liggen hoor! En dat bedoel ik aardig en niet sarcastisch haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
x_Anne_x schreef:de jongen waar ik voor t eerst mee gezoend heb woont nu samen met een jongen
de eerste keer dat ik met een jongen zoende was 3 jaar later... Adil18 schreef:http://www.startinggate.ca/img/news/JustWorld_International_2005/The_Flying_Frenchman_web(05).jpg
De eerste foto gevonden
Guillaume is (volgens mij, op deze foto is het nogal moeilijk ze weer te herkennen) de meest rechste
EDIT: Bugger, hij doet het niet![]()
Dan maar een link...
breezy302 schreef:x_Anne_x schreef:de jongen waar ik voor t eerst mee gezoend heb woont nu samen met een jongen
het zal waarschijnlijk niet aan jou liggen hoor! En dat bedoel ik aardig en niet sarcastisch haha
Nagini schreef:Hahaha ik vraag me al een paar posts af wat er voor een post waren geweest als er na een eerste 'andere' ervaring werd gevraagd
ik ben ook wel benieuwd hahah.
. Nu kan ik er echt keihard om lachen, maar toen... Serieus trauma's en durfde pas 1½ jaar later weer te zoenen
.
. 
Nagini schreef:Hahaha ik vraag me al een paar posts af wat er voor een post waren geweest als er na een eerste 'andere' ervaring werd gevraagd

En zo geweldig vond ik het niet 

Carlienn_ schreef:XxroosjexX schreef:met zo'n jongen die 'halfdronken' was.
begon zo rond 9 uur, 12 uur moest ik naar huis.
die hele avond heb ik met die jongen gezoend, ik was het na een uurtje wel zat.
maar dat krijg je als je geen nee kunt zeggen
haha
haha ik ken het, moet je gewoon zeggen: wacht even naar de wc..
en uiteindelijk krijg je pijn in je nek he?

.
).
.
Mii_Jessica schreef:'t verbaasd me wel dat iedereen zegt de eerste keer vond ik er niks aan

) maar het was stervenskoud buiten bij het feestje maar ik moest en zal met die jongen naar buiten gaan (die vrienden voor me hadden uitgezocht) en uiteindelijk maar gezoend en ik vond er nog niets aan, tegenwoordig is dat wel anders
Adil18 schreef:http://de.myalbum.com/Foto-ESSR4MDW.jpg
Als het goed is nu een foto die het doet!!!![]()
Guilaumme is de meest rechtse op deze foto...
@ Nickytje: Joa, niet slecht voor het begin![]()
@ DarkDreamer: ik was 13 en hij een jaar of 18 meende ik....