Ja, tuurlijk, hoe meer traktaties hoe beter Bij wie was het vandaag ook een perfect weertje? (eindelijk is iets positief over het weer in NL )
positeif?Neuh, weinig gescheelt of ik was zeiknat geweest!Miezerde ff... was ff harde regen (stond ik net binnen)of was dat weer zo'n plaatselijke-Eva-pest-bui?
de mijne zijn altijd lastig... ze staan nu op diskette-dieet...en eentje gaat daar helemaal van flippen...wie weet er nog een kalmerinksmiddeltje voor mijn ene compu?
Wat is er mis aan je huidige onderschrift dan? Maar ik heb er wel een paar. Ik spaar namelijk leuke gezegdes. Wat vind je van deze:I've gone looking for myself.If I should return before I am back, please tell me to wait....Of nog eentje: Im not suffering from insanity, I'm enjoying every minute of it.Of deze: An hour on horseback is time lost.I am losing a lot of time lately...Keus genoeg toch? En als je deze niet leuk vindt: ik heb nog schriften vol van die dingen....
Er is toch niks mis met je onderschrift ? Waarom dan een nieuwe... Krijg jij tegenwoordig nog wel eens proxy-errors? (dat was toch opgelost?)
Ja af en toe nog..Er is idd niks mis met deze, maar ik wil een nieuwe, eentje die een beetje met mij te maken heeft...snappie?
Weet eigenlijk niet, niet echt meer op gelet moet ik eerlijk zeggen Wie is er ook net in de douche geweest?
ik krijg ze nog te vaak... me hart kan er niet meer tegenwiens hart ook niet? *sjonge jonge, wel op vroege leeftijd al, he?*
Ik krijg ze inderdaad ook nog steeds, hoewel minder vaak.Dus het geheugen van de server was niet het enige probleem.Nog meer mensen met Proxy Errors?
Nee ik niet! Gelukkig.... daar kan mijn hart ook niet tegen hoor!Wat heb je gedaan in de tijd dat we de Proxy errors hadden? Met die storing?
me computer verrot gescholden...me msn lijst geraadpleegd, en toen bleek dat iedereen er last van had, ben ik maar van de computer afgegaan,...wat deed jij?
Ik bleef heel rustig op het "refresh" knopje drukken *in de hoop dat ik dan wel de pagina kreeg* Wie moet er morgen ook werken?
Iedere keer maar op die "back" button drukken. En ten slotte van ellende maar mailtjes gaan beantwoorden....Vindt niemand nou die kreten leuk die ik spaar? Ik hoor er niemand over...
Uhm, ik ben maar uit wanhoop tv gaan kijken! en eerst een paar rammen op de comp gegeven maar toen deed ie helemaal niks meer! Hoe kan dat nou?? Tinne: Ik moet ook werken!! Gelukkig maar een half dagje! Morgen heb ik mijn broertjes verjaardag.Hoe zou het komen??
ik zal het uiteraard wel weer gemist hebben, maar welke kreten? Wie is hier ook heel happy? (weet eigenlijk niet eens precies waarom )
je hebt hem nock-out geslagen!Cassidy, nederlandse spreuken viond ik meestal super, maar engels spreuken... daar is mijn enegels echt te slecht voor *schaam*me informatica is bijna af....mooie planning toch?
Geen idee Cassidy: Ik vind jouw kreten heel leuk! Heb je er nog meer? Wie zit er ook aan de Buggles met smeerkaas? (een verslaving die ik (heel fijn ) uit huize vd Bogt heb meegekregen )