Onze nieuwe hoefsmid, die mooi kan bekappen en op wie Marie helemaal dol is! Onze vorige hoefsmid was een hork, Marie had niks met hem. Deze man vroeg netjes om de hoeven, praatte op lieve toon en had geduld. En Marie vond het zichtbaar jammer toen hij weer weg ging
Dat Solo onverwachts een geweldig leuk thuis heeft gekregen en dus eindelijk verkocht is. Solo is een cavia die ik in april gefokt heb en dus eigenlijk al in mei/juni gehoopt had te verkopen, maar geen interesse steeds. Een paar weken terug hadden 3 mensen interesse die allemaal afgehaakt zijn en nu gisteren na 22 uur interesse en zojuist opgehaald. Met volop groenten, aandacht en een vriendinnetje.
Nu de 2 laatste heren nog plaatsen, Black & White, die zijn van september en geweldig leuk samen, maar er is ook nog geen interesse voor hen geweest.
Liefdevol en trots. de oudste dochter van 7 jaar die met haar zusje van 2 rondloopt. En zo blij met mijn eigengefokte shet! Zo lief en braaf met mijn kindjes!
Hutcherson
Geplaatst: 23-12-16 21:20
Nadat mijn vriend gisteravond uit alle liefde probeerde mijn vastgeroeste bougie uit de cilinderkop te draaien, die vervolgens afbrak, het feit dat mijn vriend en ik vandaag mijn auto naar de garage wilden brengen met de sleepkabel, die afbrak, en in de goede hoop dat de garage meneer de bougie kon uitboren, (wat niet zo was, de motor moest open en dat gaat me 600 euro kosten), en mn vriend een telefoontje kreeg dat hij nog een rekening van 300 euro mag betalen binnenkort, ben ik blij dat mijn kantoor nu geschilderd is en ik vandaag de huurovereenkomst ondertekend retour heb ontvangen. Zodat ik verder kan. En ik heb lief naar mijn vriend gelachen, gewoon omdat ik van hem hou en ik het schattig vind dat ie zich zo schuldig voelt. Ook al heb ik al 400 x gezegd dat het maar een auto is, en dat ik blij ben dat hij, mijn moeder en mijn paard in goede gezondheid zijn...
De geboorte van mijn zoontje, na een zeer zware zwangerschap. Toch natuurlijk bevallen en we maken het supergoed
fabske
Geplaatst: 24-12-16 10:17
magicmist schreef:
De geboorte van mijn zoontje, na een zeer zware zwangerschap. Toch natuurlijk bevallen en we maken het supergoed
Yeaaaaahhhhhh gefeliciteerd!!!
pien_2010
Geplaatst: 24-12-16 11:04
magicmist schreef:
en dan hebben jullie gelijk mijn glimlach van de dag. Ik ben ontroerd Magicmist. Van harte proficiat en alle geluk wens ik jullie toe. Knap maar gauw weer op. Wat gaaf om dit berichtje te spotten van je.
enamorada
Geplaatst: 24-12-16 11:37
magicmist schreef:
Gefeliciteerd!
Mizora
Geplaatst: 24-12-16 13:56
magicmist schreef:
De kleine man die het goed doet na ziekenhuis opname.nu genieten van ons gezinnetje van 4. En vanmiddag weer ouderwets naar stal. Wel moet ik mijn kleine pony jack missen
Gisteravond onverwacht bij mn liefje langsgeweest en zn happy face toen ik vertelde dat ik zou blijven slapen. En dan deze morgen in zn armen wakker worden. We zijn nog niet zolang samen en ik ben zoooo gek op hem
Lieve buurvrouw die onverwacht met zelfgemaakte pizza en tijdschriften aan kwam.
Dorus
Geplaatst: 02-01-17 23:41
Dat er eentje kwam vertellen dat ik die grote lap van de bank af moest halen, vervolgens naast me klom op de vrijgekomen plek en na alles goed besnuffeld te hebben zo lief met d'r hoofd in m'n schoot ging liggen
Dat mijn bijrijdpaardje weer enigszins vaste poep heeft De les waarin ik weer veel geleerd heb. Dat ik aangenomen ben. En mijn hond die naar bloemetjes ruikt met dank aan de trimster.