Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:53

Citaat:
roep ik hoo mo maarja die kerel dacht ik ik tegen hem homo zij haha

Hahahaha! Das een goeie!

Hooooooooooo Mooooooooooo geweldig! Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 16:56

Tijd terug, was er zo'n groot feest ergens in een dorpje, daar gingen wij ook naartoe.
Ik ging er alvast naartoe met 2 andere meiden, mijn vriend zou mijn legi wel meenemen.

Ik ben 19, ander meisje ook en 1 daarvan was 16.
Komen we daar bij de deur aan, zegt die man zo " mag ik jullie legi zien dames?"
ik : Die heeft mijn vriend bij zich, maar ik ben 19 en heb mijn auto bij me.
hij: en toch wil ik je legi zien, die andere 2 dames mogen doorlopen alvast
ik: oh, dus ik lijkt volgens jou op een 15jarige ?
hij : ja eigenlijk wel ja Boos!

Ohh wat was ik boos !
Ik lijk ook wel een stuk jonger en ben ook niet zo groot.... maar toch he..

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 17:07

Dat is best wel banketstaaf ja, maar had je niet je rijbewijs uit je auto kunnen halen, of had je die niet bij je?

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 17:34

Ik was vroeger (nu soms nog wel een beetje hoor) toen ik klein was een lomp varkentje.
Mijn moeder had gewerkt en me opgehaald van de creche, we zaten in de trein. Ik was moe en zeurderig. Op een gegeven moment is mijn moeder me zat, dus ze pakt me bij mn arm en ze zet me op de bank zeg maar. Roep ik verontwaardigd keihard door de trein:"Mijn mama knijpt mij altijd heeeeeeeeel hard hoor!"

Clown

En ook een keertje in de kruidvat. Ik had in die tijd een fantasievriendje, die mee ging wandelen, hij at mee (er moest extra bestek liggen etc etc). Nou, dat vriendje heette dus 'Kindje Jezus'. Moeders, oma en ik liepen in de Kruidvat, en ik mocht even alleen achterin kijken. Hoort mijn moeder ineens keihard van achteruit de winkel:"MAMA!!! KINDJE JEZUS WIL HELEMAAAAAAAAAAAL NIET NAAR ME LUISTEREN VANDAAG!!"

Koe .

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 17:40

hahah vroeg heb ik toch ook zoon leuke iets uitghaald Haha! we gingne even herinderingen ophalen van vroeger en mij..

ik was een keerjte voor straf op de gang gestuurd en ik heeeel boos tegen de deur aan zitten.. doet de postboden briefen door de brievenbus die ik dus op mijn hoofd kreeg.. doe ik de deur open en roep ik boos.. hee hallo gooi geen post op mijn hoofd ja! ik was 4 jaar Tong uitsteken

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 17:43

Lachen ligt dubbel achter de comp Lachen
Mijn zusje toen ze heel klein was : mama had net uitgelegd over de bloemetjes en de bijtjes. Komen we bij opa en oma, op een verjaardag. Toen vertelde mijn tante trots dat ze in blijde verwachting was. Roept mijn zusje keihard: OOOOh mama hebben oom en tante dan ook vies gedaaaan?????

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:09

Clown Wat zei je tante toen?

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:26

hahaha gewelidig! Haha!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:39

haha ja idd wat zij je tante toen Lachen

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:41

Geweldig ! *LOL*

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:56

Ik had ook een keer zo;n lompe opmerking nouja blunder.

Ik was op vakantie in Frankrijk en liep samen met mn ouders zus broertje kennissen ergens in zo;n stadje daar. Komt er een wat oudere vrouw langslopen alsof ze een 17 / 18 jarige is. Ook met make up enzo. Dus zeg ik tegen mijn zus van: Moet je dat mens nou een zien. Ziet er niet uit, zo;n oud wijf dat jong wil lijken. Dus die mevrouw kijkt op en zegt: Bedankt en loopt heel snel weg.

Ik kon wel door de grond zakken!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:58

Ik had een keer, ik was een jaar of 8 en was bij de benzinepomp met mijn ouders (met de auto), mijn moeder had mij net het woordje schatje in het duits geleerd, papa ging betalen, en mijn moeder zegt, zo die man daar is best een lekkerding Tong uitsteken . Je kan het al raden, ik onwijs hard roepen "schatje" (in het duits) en snel naar beneden duiken, hij kijkt me moeder aan en zwaait naar d'r en ging weer verder met tanken, echt de uitdrukking op mijn moeders gezicht was goud waard ROFL

Ook een keer was ik mijn dikke kat aan het roepen:"Diiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee, kom dan" komt er een dikke vent op me afgelopen Bloos

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:01

Kan ik me helaas niet meer herinneren, wat mijn tante toen zei, heb het verhaal van mn moeder gehoord, was toen zelf ook nog best wel klein haha.

Heb ook een x gehad ( ook gehoord van mn ouders Clown ) :
Ik stond in de lift, was jr of 3 met mn ouders en mn knuffel, had een dolfijn die Dolfie heette. Stapt er zo'n oude dame in die mazzel had de oorlog te hebben overleefd en die vraagt aan mij: wat heb jij een mooie knuffel,hoe heet hij? Dus ik; Dolfie
Die vrouw tekeer tegen mn ouders, hoe kunnen jullie dat nou goed vinden, net als Adolf Hitler

Kan je nagaan hoe diep die pijn zat Bloos

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:02

Vroeger toen m'n broertje nog een ukkie was;

Zat m'n moeder tennis te koekeloeren met m'n broertje in de box..
Zegt ie opeens; 'Mam die vrouw heeft wel mooie tieten hoor'.... JUIST! Clown

Ik zal maar niet gaan zeggen wat voor oversekstbroertje ik nu heb! Vork

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:03

Ow, das minder. Maar wt kunnen jullie er nou aan doen? Ik bedoel je bent klein en geeft een knuffel een naam. Hoe moest jij nou weten dat het een beetje leuk op Adolf Hitler

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:04

ja toch dolfie was gewoon afkorting van dolfijn, dat moet dat mens ook wel hebben gesnapt lijkt mij zo

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:06

Toen ik nog klein was ging ik met mijn moeder mee naar de supermarkt, daar haalde ze brood wat je toen nog meteen af moest rekenen en daarna deed ze de rest van de boodschappen in het karretje, bij de kassa legt ze alles neer en vraagt dat meisje aan het eind of dat alles was en mijn moeder zegt; ja, waar ik meteen achteraan zei; en dat wat je in je tas hebt dan? heb je dat gepikt?
Mijn moeder heeft toen maar meteen laten zien wat ze in haar tas had en het bonnetje en later zei ze tegen iedereen; als ik ooit iets zou willen gaan stelen neem ik haar niet mee! Tong uitsteken

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:09

haha lekkere partner in crime ben jij zeg!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:12

hahah wijsneus , je dekt je moeder dan ook wel lekker in hé Clown

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:23

Hester schreef:
De allerlompste die ik ooit hoop mee te maken, heeft 'n vriendin van me moeten incasseren. Deze vriendin is geboren met een hartafwijking, en was daar als baby aan geopereerd, met als gevolgd een enorm litteken vlak onder haar borsten, van links naar rechts.
Deze vriendin vond een jongen leuk, en was op een date met hem op haar kamer geeindigd. En meneer wist wel hoe die bovenkleding uit moest Nagelbijten / Gniffelen

Zegt ie, toen hij het litteken zag "heb ik weer".

Bleek dat z'n ex 'n derde tepel had. Maar toch, hij had echt heel veel geluk dat hij met haar was, en niet met mij. Ik ben een stuk minder lief, geduldig en "understanding" namelijk. Mijn lichaam is van mij, en jou mening daarover is dus geenszins van belang.
[size=9]Ik had 'm met m'n blote handen gecastreerd.

Dan had ik toch naar z'n jongeheer gekeken en hetzelfde gezegd. Bloos

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:28

Ik ben ook echt zo iemand die lompe opmerkingen maakt. Ik zeg namelijk altijd eerst voordat ik denk hahaha.

Laatst ook, ik heb sinds kort een haflinger van 2, en die is nogal lomp. In plaats van Daimy, noemen we hem dus ook nog weleens Leo (Lomp En Onbehouden).
Mijn oom, ome leo, was op bezoek. Hij wilde graag foto's zien van mijn haflingertje. Laten foto's zien, en praten wat over mijn haf. Waarop ik zeg, ja, hij is zo lomp, we noemen m Leo! Lomp en onbehouden! Toen bedacht ik me ineens hoe me oom ookalweer heette... Kon wel door de grond zakken!

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:30

muppetmayo schreef:
Ik ben ook echt zo iemand die lompe opmerkingen maakt. Ik zeg namelijk altijd eerst voordat ik denk hahaha.

Laatst ook, ik heb sinds kort een haflinger van 2, en die is nogal lomp. In plaats van Daimy, noemen we hem dus ook nog weleens Leo (Lomp En Onbehouden).
Mijn oom, ome leo, was op bezoek. Hij wilde graag foto's zien van mijn haflingertje. Laten foto's zien, en praten wat over mijn haf. Waarop ik zeg, ja, hij is zo lomp, we noemen m Leo! Lomp en onbehouden! Toen bedacht ik me ineens hoe me oom ookalweer heette... Kon wel door de grond zakken!

haha, wat zei hij toen?

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:31

Oh ik herinner me er nog een.
Het zoontje van mn moeder d'r baas werkt ook af & toe mee op het bedrijf nu in de vakantie. Haha! Gaat nu naar de brugklas ofzo. Haha!
En er is een vrouw bij mn moeder op werk, waar ze met zn alleen zegmaar niet zo weg van zijn. Bloos
Dus op een gegeven moment ging hij aan iedereen vragen of ze ook kinderen etc. hadden. Op een gegeven moment vraagt hij dus aan die vrouw of ze kinderen had.
Zegt die vrouw: ja. Zegt dat menneke: "Zo hee! Dat je dat gelukt is zeg! En heb je ook een man dan?" Zegt die vrouw dus: "Ja, we zijn al heel lang getrouwd." Zegt dat hij op z'n beurt weer: "Zo hee, dat iemand jou nog wou zeg!"
Aan de ene kant is het heel grof maar aan de andere kant maakt ze het er zelf naar. Bloos Ze snapte het ook nog niet, ze had niks door. Nagelbijten / Gniffelen

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:34

Sandra_Horse schreef:
muppetmayo schreef:

haha, wat zei hij toen?

Hij reageerde niet echt gelukkig, mijn mams zei achteraf echt zo nog van hallow, jij was ook lekker bezig he! Ow nee, iemand heeft t toch gehoord Clown

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:46

ik ben een en al lompheid met mij opmerkingen...´ Vork Koe

Maar die ik afgelopen weekend had gemaakt was wel erg schrok er zelf een beetje van.

We kwamen een meidje tegen op stap. Ik vind haar niet zo geweldig maar doe gewoon aardig tegen haar .
Even mee staan buurten zegt ze ineens ´we moeten binnenkort weer is iets afspreken en ze draait zich om naar mijn vriend. Ik die daar dus helemaal geen zin in heeft zegt , `ik dacht het dus niet he!`. Maar ik dacht serieus dat ik dat alleen maar dacht, had ik het harop gezegt en mevrouw had het gehoord.... En daar was ze niet blij mee. Ze heeft alleen tegen mijn vriend gezegd zo van die is aardig ... Verder niets.

Krijg ik de volgende dag te horen dat ze alls gehoord had... tja dat was niet de bedoeling maar weet ze wel waar ze aan toe is Clown