Citaat:roep ik hoo mo maarja die kerel dacht ik ik tegen hem homo zij haha
Hahahaha! Das een goeie!
Hooooooooooo Mooooooooooo geweldig!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:roep ik hoo mo maarja die kerel dacht ik ik tegen hem homo zij haha
.
we gingne even herinderingen ophalen van vroeger en mij..
ligt dubbel achter de comp 
Wat zei je tante toen?
. Je kan het al raden, ik onwijs hard roepen "schatje" (in het duits) en snel naar beneden duiken, hij kijkt me moeder aan en zwaait naar d'r en ging weer verder met tanken, echt de uitdrukking op mijn moeders gezicht was goud waard 
) :
Hester schreef:De allerlompste die ik ooit hoop mee te maken, heeft 'n vriendin van me moeten incasseren. Deze vriendin is geboren met een hartafwijking, en was daar als baby aan geopereerd, met als gevolgd een enorm litteken vlak onder haar borsten, van links naar rechts.
Deze vriendin vond een jongen leuk, en was op een date met hem op haar kamer geeindigd. En meneer wist wel hoe die bovenkleding uit moest![]()
Zegt ie, toen hij het litteken zag "heb ik weer".
Bleek dat z'n ex 'n derde tepel had. Maar toch, hij had echt heel veel geluk dat hij met haar was, en niet met mij. Ik ben een stuk minder lief, geduldig en "understanding" namelijk. Mijn lichaam is van mij, en jou mening daarover is dus geenszins van belang.
[size=9]Ik had 'm met m'n blote handen gecastreerd.
muppetmayo schreef:Ik ben ook echt zo iemand die lompe opmerkingen maakt. Ik zeg namelijk altijd eerst voordat ik denk hahaha.
Laatst ook, ik heb sinds kort een haflinger van 2, en die is nogal lomp. In plaats van Daimy, noemen we hem dus ook nog weleens Leo (Lomp En Onbehouden).
Mijn oom, ome leo, was op bezoek. Hij wilde graag foto's zien van mijn haflingertje. Laten foto's zien, en praten wat over mijn haf. Waarop ik zeg, ja, hij is zo lomp, we noemen m Leo! Lomp en onbehouden! Toen bedacht ik me ineens hoe me oom ookalweer heette... Kon wel door de grond zakken!
Gaat nu naar de brugklas ofzo. 

Ze snapte het ook nog niet, ze had niks door.
Sandra_Horse schreef:muppetmayo schreef:Ik ben ook echt zo iemand die lompe opmerkingen maakt. Ik zeg namelijk altijd eerst voordat ik denk hahaha.
Laatst ook, ik heb sinds kort een haflinger van 2, en die is nogal lomp. In plaats van Daimy, noemen we hem dus ook nog weleens Leo (Lomp En Onbehouden).
Mijn oom, ome leo, was op bezoek. Hij wilde graag foto's zien van mijn haflingertje. Laten foto's zien, en praten wat over mijn haf. Waarop ik zeg, ja, hij is zo lomp, we noemen m Leo! Lomp en onbehouden! Toen bedacht ik me ineens hoe me oom ookalweer heette... Kon wel door de grond zakken!
haha, wat zei hij toen?