Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ariebombarie schreef:Nah, ik zal em ff laten zien![]()
Zie MissJ glunderen op dr beessie
Sjoert schreef:Volgens mij is Rex nogal hard in de mond ofniet?
In ieder geval zie ik veel protest onder het zadel.
Sjoert schreef:Zijn neusriem zit ook wat laag en dat lelijke witte anky-dekje kan echt niet op rood/oranje.
Ariebombarie schreef:Damn Sjoert.... jij hebt duidelijk niets bijgelezen over T-Rexx
hiermee kwets je overigens de fotograaf en de ruiter. het lijkt er op dat een Officiele Waarschuwing niets meer in de weg staat...
edit: okee die zin klopt nietmaar je weet wat ik bedoel!!! *wijst streng met vingertje*
Anoukie schreef:Ik denk dat MissJ beter een keer de tandarts voor Rexie kan laten komen, hij heeft zo te zien nogal wat haken.
Ariebombarie schreef:Damn Sjoert.... jij hebt duidelijk niets bijgelezen over T-Rexx
hiermee kwets je overigens de fotograaf en de ruiter. het lijkt er op dat een Officiele Waarschuwing niets meer in de weg staat...
edit: okee die zin klopt nietmaar je weet wat ik bedoel!!! *wijst streng met vingertje*
MissJ schreef:Anoukie schreef:Ik denk dat MissJ beter een keer de tandarts voor Rexie kan laten komen, hij heeft zo te zien nogal wat haken.
Komt goed van pas bij de vertering van zijn voedsel.