Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laui! schreef:Ik heb expres mijn mond gehouden over die twee mannen die elkaar de schedel insloegen en daardoor het begrip 'moord & doodslag' en 'oorlog' voor het eerst introduceerden.

) Desiree schreef:kijk mannen die maken elkaar gewoon af. punt. vrouwen doen alles sneaky in de bijbel (en in real life). moet ik wat voorbeeldjes opnoemen, of zeg je van... "nou maan, ik denk wel dat ik weet welke passages je bedoelt"?Als mannen elkaar afmaken (zoals Kain en Abel dat deden), doen ze dat uit territoriale zucht, of door jalouzie. Daar komt geen vrouw aan te pas hoor. Dus die kun je ook niet de schuld geven pepeijnekonijntje!
:D SuperPepeijn schreef:de vrouw kon gewoon de verleiding niet weerstaan... komt me ook wel bekend voor trouwens met het dagelijks leven...:D
SuperPepeijn schreef:hoho, adam werd in verleiding gebracht door de vrouw. en dat is simpelweg een hormonenkwestie! hey adam, we gaan niet meer sexen als je niet van dit appeltje eet. pure chantage, arme adam.
SuperPepeijn schreef:hoho, adam werd in verleiding gebracht door de vrouw. en dat is simpelweg een hormonenkwestie! hey adam, we gaan niet meer sexen als je niet van dit appeltje eet. pure chantage, arme adam.
SuperPepeijn schreef:ik mis mijn ge-puntmutste vriend
dat mannen niet achter vrouwen aanlopen wil ik graag rom en mijzelf op bokt als bewijs leveren. en wat betreft adam, er is niets zo erg als een jeuk waar je niet vanaf kan.