Peerke_ schreef:Wat is de definitie van best goede billen ?
Rond en aanwezig?
In elk geval niet een plat hoopje Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fenrir schreef:asm_kayleigh schreef:Oke, ik zal het even duidelijk zeggen.
Ik wil als fotograaf
Enige ervaring met dit type fotografie, of überhaupt met mensen?
Ik zou hier een (semi)professionele fotograaf voor nemen die de modellen goed kan sturen. Zeker als je met onervaren modellen gaat werken.
Fenrir schreef:Ja, maar dan moeten de modellen dat wel willen. Ik zou iig niet op een beginner zitten te wachten met zo'n type shoot (en sowieso niet op extra fotografen).
Wil je dit goed doen moet je het imo serieus aanpakken, gewoon 1 goede fotograaf inhuren en ervaren modellen + visagie/styling. Je gaat sowieso kosten maken dus het lijkt me handig om eerst te kijken of je dit überhaupt verkocht gaat krijgen...
Fenrir schreef:Ja, maar dan moeten de modellen dat wel willen. Ik zou iig niet op een beginner zitten te wachten met zo'n type shoot (en sowieso niet op extra fotografen).
Wil je dit goed doen moet je het imo serieus aanpakken, gewoon 1 goede fotograaf inhuren en ervaren modellen + visagie/styling. Je gaat sowieso kosten maken dus het lijkt me handig om eerst te kijken of je dit überhaupt verkocht gaat krijgen...
Anoniem schreef:Fenrir schreef:Ja, maar dan moeten de modellen dat wel willen. Ik zou iig niet op een beginner zitten te wachten met zo'n type shoot (en sowieso niet op extra fotografen).
Ik denk dat de afzetmarkt heel klein zal zijn... paarden zijn namelijk niet sexy voor de gemiddelde man.
Onze kalender verkocht best leuk omdat het voor het goede doel was. En het vooral binnen de studenten huizen en veel vrienden en familie vonden het leuk hem te hebben. Maar bij een commerciële opzet ga je het denk ik niet redden hoor..
Anoniem schreef:Wat een hilarisch topic om mee te lezen, sorry...
Zo amateuristisch allemaal....
Als je zoiets wilt opzetten zorg dan alsjeblieft voor een gedegen plan in plaats van je af te vragen wat precies een mooie kont is.
Ben echt reuze benieuwd of dit van de grond komt maar eigenlijk weet ik het antwoord wel..
Nies_ schreef:Nou een kalender waar op de ene maand een strak afgetraind model staat en de maand erop een model met obesitas gaat ook geen mens kopen hoor, lienek. Dit hele topic is inderdaad puur vermaak, inclusief de mensen die denken het via een wa groep wel even te kunnen, maar ook geen idee hebben wat ze aan het doen zijn en ondertussen maar boze pb's sturen naar mensen die het niet met ze eens zijn.
asm_kayleigh schreef:Ik denk sowieso niet dat dit echt een bom word. Daarbij zou ik het gratis doen en kijken of er leuke foto’s bij zitten. Zitten er leuke foto’s bij stuur ik die gewoon op. Zitten ze er niet bij helaas maar heb ik wel wat ervaring opgedaan.

Peerke_ schreef:Maar, alleen de gezelligheid van dit topic is toch al leuk?
Of er nou een kalender komt of niet..
Als hij er komt wil ik hem wel aan de muur hangen
Waarom ontvang ik geen boze PB's en whatsapp groepjes?![]()
Ik krijg alleen maar PBs van mensen die model willen worden
Is het niet handig om gewoon een fotomeeting met dit thema te organiseren? Krijgen modellen spannende foto's van zichzelf en de fotografen (al zou ik persoonlijk geen modellen en fotografen onder de 18 doen, maar goed) krijgen een leuke ervaring en sowieso ervaring met het aansturen van modellen in een andere opzet.