Horse & Chicks kalender

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 08:27

Peerke_ schreef:
Wat is de definitie van best goede billen ? :')

Rond en aanwezig? :+ In elk geval niet een plat hoopje

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 08:37

Peerke_ schreef:

Dat je je niet af hoeft te vragen waar ze zijn iig :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 08:54

Fenrir schreef:
Peerke_ schreef:

Dat je je niet af hoeft te vragen waar ze zijn iig :')

_O-

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:12

Fenrir schreef:
asm_kayleigh schreef:
Oke, ik zal het even duidelijk zeggen.

Ik wil als fotograaf ;)

Enige ervaring met dit type fotografie, of überhaupt met mensen?

Ik zou hier een (semi)professionele fotograaf voor nemen die de modellen goed kan sturen. Zeker als je met onervaren modellen gaat werken.

Daarom wil mee lopen als extra fotograaf. Ik moet toch ooit ergens beginnen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:18

Ja, maar dan moeten de modellen dat wel willen. Ik zou iig niet op een beginner zitten te wachten met zo'n type shoot (en sowieso niet op extra fotografen).
Wil je dit goed doen moet je het imo serieus aanpakken, gewoon 1 goede fotograaf inhuren en ervaren modellen + visagie/styling. Je gaat sowieso kosten maken dus het lijkt me handig om eerst te kijken of je dit überhaupt verkocht gaat krijgen...

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:33

Fenrir schreef:
Ja, maar dan moeten de modellen dat wel willen. Ik zou iig niet op een beginner zitten te wachten met zo'n type shoot (en sowieso niet op extra fotografen).
Wil je dit goed doen moet je het imo serieus aanpakken, gewoon 1 goede fotograaf inhuren en ervaren modellen + visagie/styling. Je gaat sowieso kosten maken dus het lijkt me handig om eerst te kijken of je dit überhaupt verkocht gaat krijgen...

Ik heb hier die studentenkalender bekeken.Die vind ik leuk juist omdat het geen modellen zijn maar gewone dames die dit deden vor het goede doel (Brooke's hospital).

Fenrir

Re: Horse & Chicks kalender

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:39

Die heb ik ook gezien en een kalender maken voor een goed doel is heel wat anders dan iets wat je commercieel moet zien te verkopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:40

Fenrir schreef:

Ik denk dat de afzetmarkt heel klein zal zijn... paarden zijn namelijk niet sexy voor de gemiddelde man.

Onze kalender verkocht best leuk omdat het voor het goede doel was. En het vooral binnen de studenten huizen en veel vrienden en familie vonden het leuk hem te hebben. Maar bij een commerciële opzet ga je het denk ik niet redden hoor..

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:44

Ik denk sowieso niet dat dit echt een bom word. Daarbij zou ik het gratis doen en kijken of er leuke foto’s bij zitten. Zitten er leuke foto’s bij stuur ik die gewoon op. Zitten ze er niet bij helaas maar heb ik wel wat ervaring opgedaan.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:54

Anoniem schreef:
Fenrir schreef:

Ik denk dat de afzetmarkt heel klein zal zijn... paarden zijn namelijk niet sexy voor de gemiddelde man.

Onze kalender verkocht best leuk omdat het voor het goede doel was. En het vooral binnen de studenten huizen en veel vrienden en familie vonden het leuk hem te hebben. Maar bij een commerciële opzet ga je het denk ik niet redden hoor..

Dat is dus precies wat ik bedoel. Is hier markt voor? Met een niet-commerciële opzet (amateuristisch) ga je sowieso niks bereiken. Maar zelfs dan ben je geld kwijt aan oa het drukken en je wilt neem ik aan geen verlies draaien.
Of je moet het idd voor een goed doel doen, maar dat was hier geloof ik niet de insteek.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:09

Ik heb hier anders al genoeg mooie foto's voorbij zien komen om een kalender te kunnen samenstellen.Dan is het toch al klaar,mits de geportretteerden dat ook willen natuurlijk.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:12

anjali schreef:
Ik heb hier anders al genoeg mooie foto's voorbij zien komen om een kalender te kunnen samenstellen.Dan is het toch al klaar,mits de geportretteerden dat ook willen natuurlijk.

Want zo'n kalender maakt zichzelf kosteloos op magische wijze?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:15

Wat een hilarisch topic om mee te lezen, sorry...
Zo amateuristisch allemaal....
Als je zoiets wilt opzetten zorg dan alsjeblieft voor een gedegen plan in plaats van je af te vragen wat precies een mooie kont is.
Ben echt reuze benieuwd of dit van de grond komt maar eigenlijk weet ik het antwoord wel..

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:27

Anoniem schreef:
Wat een hilarisch topic om mee te lezen, sorry...
Zo amateuristisch allemaal....
Als je zoiets wilt opzetten zorg dan alsjeblieft voor een gedegen plan in plaats van je af te vragen wat precies een mooie kont is.
Ben echt reuze benieuwd of dit van de grond komt maar eigenlijk weet ik het antwoord wel..

Valt mij nu ook wel op ts daar wel op reageert inderdaad maar de rest niet echt inhoudelijk op ingaat.
Het idee vind ik ook super leuk als het voor een goed doel is, maar dan moet het wel door iedereen serieus genomen worden.
Begin al bijna te begrijpen waarom sommige achter de schermen bezig zijn ;)

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:35

Ook ik vind dit dus echt een popcorn-topic....
Zorg aub voor professionaliteit, voor mooie vrouwen 18+, voor visagie, styling en goede fotografie...anders is het op voorhand al gedoemd te mislukken. Idee is leuk, nu de rest nog....

Die puberale hunkering naar bloot als start van het hele plan....brrrrrr

Succes!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:38

Nou een kalender waar op de ene maand een strak afgetraind model staat en de maand erop een model met obesitas gaat ook geen mens kopen hoor, lienek. Dit hele topic is inderdaad puur vermaak, inclusief de mensen die denken het via een wa groep wel even te kunnen, maar ook geen idee hebben wat ze aan het doen zijn en ondertussen maar boze pb's sturen naar mensen die het niet met ze eens zijn.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:44

Nies_ schreef:
Nou een kalender waar op de ene maand een strak afgetraind model staat en de maand erop een model met obesitas gaat ook geen mens kopen hoor, lienek. Dit hele topic is inderdaad puur vermaak, inclusief de mensen die denken het via een wa groep wel even te kunnen, maar ook geen idee hebben wat ze aan het doen zijn en ondertussen maar boze pb's sturen naar mensen die het niet met ze eens zijn.

Dat ben ik met je eens!
Maar dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat ts niet reageert op de concrete ideeen, voorbeeldfotos, vragen etc die worden gesteld maar wel over iemand die iets zegt over haar bilpartij.
Dan is bij mij het stukje professionaliteit wat ik verwachte al weg.
Tuurlijk mooie modellen met mooie paarden verkopen beter, maar de houding moet wel professioneel zijn.

Ja die boze pbs heb ik ook al mogen ontvangen idd :)

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:48

asm_kayleigh schreef:
Ik denk sowieso niet dat dit echt een bom word. Daarbij zou ik het gratis doen en kijken of er leuke foto’s bij zitten. Zitten er leuke foto’s bij stuur ik die gewoon op. Zitten ze er niet bij helaas maar heb ik wel wat ervaring opgedaan.

Dan kun je beter naar een fotomeeting gaan denk ik. Het is voor vrouwen van laten we zeggen 20-30 jaar heel raar als zij deels naakt worden gefotografeerd door iemand van 14.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:49

Die had gewoon een detailfoto gehoopt zodat hij het mocht beoordelen.. :P Voor de serieuze meiden lijkt me dit niet de ideale organisatie.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 10:54

Maar, alleen de gezelligheid van dit topic is toch al leuk?
Of er nou een kalender komt of niet..
Als hij er komt wil ik hem wel aan de muur hangen :j

Waarom ontvang ik geen boze PB's en whatsapp groepjes? >;)
Ik krijg alleen maar PBs van mensen die model willen worden :=

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:56

Je bent te lief denk ik, Peerke! Jammer.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:56

Peerke_ schreef:
Maar, alleen de gezelligheid van dit topic is toch al leuk?
Of er nou een kalender komt of niet..
Als hij er komt wil ik hem wel aan de muur hangen :j

Waarom ontvang ik geen boze PB's en whatsapp groepjes? >;)
Ik krijg alleen maar PBs van mensen die model willen worden :=

Dat dus hahah.

Ze hebben een eigen idee opgericht, waar elk lichaamstype in mag.. Letterlijk elk.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:58

Dit topic.. _O- What a mess..

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:00

aaah dit lijkt me zo leuk om zelf op te gaan zetten!
ik ben benieuwd wat het resultaat gaat worden en ts mocht je het toch niet zien zitten met opstarten !
ik neem het graag van je over

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:00

Ik volg dit topic al een tijdje voor vermaak O:) Is het niet handig om gewoon een fotomeeting met dit thema te organiseren? Krijgen modellen spannende foto's van zichzelf en de fotografen (al zou ik persoonlijk geen modellen en fotografen onder de 18 doen, maar goed) krijgen een leuke ervaring en sowieso ervaring met het aansturen van modellen in een andere opzet.
En dan eventueel de foto's gezellig naar Peerke opsturen, gewoon DIY calendar opzoeken op Pinterest jongen, moet lukken :P