Ik heb ooit een leraar gehad die Feije heette. Maar Feye noord is wel heel apart.
Vesper vind ik geschreven een hele mooie naam om te zien. Maar als ik het uitspreek klinkt het niet echt heel erg leuk. Net als Tatum... die valt ook in die categorie.
En nu hoop ik stiekem dat het jochie of op ballet wil en een pesthekel aan voetbal heeft of dat ie straks heel hard zit te juichen voor Ajax
croyslover
Geplaatst: 29-03-16 22:44
Nickas schreef:
Ik ontdekte net op Facebook dat ´de banketstaaf´ een daadwerkelijk bestaande achternaam is... Dan kan je nog zo´n mooie voornaam bedenken, met deze achternaam ben je dus wel mooi de ...
...sjaak
croyslover
Geplaatst: 29-03-16 22:46
miccamaaike schreef:
Oei oeps Ik heb ook wel een meisjes Sam in de klas gehad, dat was overigens gewoon de hollandse uitspraak
Ik ken ook een broer en zus, Yaël en Yaela Vind het wel mooie namen maar ook een gekke combi in één gezin.
verootjoo
Geplaatst: 30-03-16 12:30
lor1_1984 schreef:
Sera als in que sera sera spreek je eerder uit als Serra toch?
Nee, als será. met klemtoon op a dus
Cerilene_
Geplaatst: 30-03-16 15:23
Sera vind ik helemaal niet lief klinken trouwens, haha. Ken er dan ook een die niet bepaald aardig is, dus dat heeft me zeker bevooroordeeld. Ook moet ik meteen denken aan de slechterik uit de film the lion king 2, die heet Zira, de weduwe van Scar.
Dethmer, Dennes, Domeniek, Prescilla, Syriëlla, Lejla. Zomaar een greep van wat ik vandaag op Facebook tegenkwam
@Rebecca: meen je niet
lemonyellie
Geplaatst: 01-04-16 22:31
Ik ken een Athreyu, naar neverending story. En Vitaly vind ik ook wel apart. Maar de raarste naam van iemand die ik ken is toch wel daniguinan (ja, zo heet ze echt )