Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Hasselt.. BE of NL.. Ooit vanuit kamp lagere school stuurde klasgenoot kaartje na zijn oma in Hasselt NL, die is via Hasselt BE uiteindelijk toch nog aangekomen, maar je zou denken dat de NL post (toen nog gewoon PTT, ja oud... , wist dat het gewoon in NL kon blijven)
DeMolenhoek schreef:Varekaj schreef:Blijkbaar heb je zowel in België als in Nederland een dorp Heusden. Het Belgische Heusden is voor mij een half uurtje rijden en ik begreep maar niet waarom bokkers uit mijn regio urenlang in de auto moesten zittenTot het kwartje viel dat het om de Nederlandse variant ging.
Meldert hebben we in Belgenland ook 2x, net zoals een Hofstade. En van beide zit er eentje op 15 minuten met de auto van mijn woonplaats, de andere in Limburg, dus geheel de andere kant.
Als ze mij vragen: Waar woon je? En ik antwoord: Heusden krijg ik als antwoord: Wauw, de limburg!
Nee, dat is Heusden ZOLDER.
Zoe_97 schreef:DeMolenhoek schreef:
Als ze mij vragen: Waar woon je? En ik antwoord: Heusden krijg ik als antwoord: Wauw, de limburg!
Nee, dat is Heusden ZOLDER.
Er zijn weldegelijk 2 Heusdens in Limburg![]()
[ [url=m/N1sUZA.png]Afbeelding[/url] ]
danamuts schreef:Blacky94 schreef:DeMolenhoek schreef:Oh, wij hebben ook nog een kuststad De Haan, De Panne en een dorpje dat Peer noemt(België)
En als je dan van Peer naar Nederland rijdt kom je langs een dorp waarvan het bedrijventerrein "Bokt" heet
dan ben je toch al voorbij Schaften al even in nederland