Mn crush die ik in de kerk tegen kwam en hij zwaaide naar me. Heb al een maandje misschien contact met hem (wegens drukte met kerst moest ik meteen weg, vandaar verder niet gesproken). Ik kwam hem in het begin van ons contact een keer in de stad tegen, of naja ik liep langs hem heen, ik meende hem wel in de verte te zien, maar was toch een beetje van slag omdat ik hem gewoon leuk vond en ik erop dat moment niet uitzag dat ik hem niet aankeek) en nu kwam ik hem dus tegen in de kerk en keken we elkaar recht in de ogen aan.
Ik kreeg gisteravond nog een big smile op mijn gezicht. Onze docent had de toetsen na gekeken en ik heb 'm gehaald met eem 6,5! Super blij mee, want het was echt een moeilijke toets.
Wat mij blij maakte vandaag: een gezin uitnodigen die hulp van de voedselbank nodig hadden en ze een fantastisch, huisgemaakt viergangen kerstdiner kunnen aanbieden. Dat is een geweldig gevoel en dat zouden meer mensen moeten doen! Wij vonden het een geweldige ervaring en dit is het begin van een mooie traditie.
Dat ik eindelijk m'n eerst eigen camera heb besteld, of nouja, eerste spiegelreflex maar heb maar een simpele compactcamera gehad die niet veel kon, dit was een koopje dus super blij! Die komt maandag of dinsdag al binnen! Ook een eigen Facebook fotografie pagina aangemaakt, waar ik al leuke reacties op krijg!
imd
Geplaatst: 27-12-14 17:18
Ik ben tijdens het studeren (op dit moment. Verder staat ie sowieso de hele dag door aan) de top 2000 aan het luisteren. Sommige van de liedjes of verhalen zorgen voor n grote glimlach
Dat ik vandaag een heerlijk kwartier in de bak heb mogen mennen in het zonnetje en dat we als afsluiter (voor het eerst) buiten een stukje over de weg hebben gereden. En dit terwijl het nog maar de tiende keer is dat hij voor de wagen staat! Ik zat in ieder geval met een big smile op de wagen
xApple
Geplaatst: 28-12-14 19:03
Ondanks dat ik al een paar dagen ziek ben heb ik toch gelachen. Mijn vriend heeft zo lief en goed voor me gezorgd; ontbijtje op bed, kopjes thee, hij ging even mee om de pony's te voeren enz. Ja ik heb echt de leukste jongen ter wereld
Mijn gekke kudde, die gisteren uitzonderlijk op stal moest blijven, en vandaag de schade moest inhalen. Vooral de oudste spande weer de kroon: steigeren, passage... En zeggen dat ze in maart al 23 wordt!