Anoli schreef:Ailill schreef:Jaren gedacht? Ik zit amper een jaar op Bokt althans ik post pas sinds een jaar. . . ben je niet in de war met Anoli Ik ben een vrouw hoor...Niet grappig
Bellatrix schreef:Dat Ilona een vrouw is wist ik wel hoor. Maar dan heb ik wat overdreven met 'jaren' . Gewoon vanaf het begin dat je op bokt zat... Het blijft een kwalijke zaak
Ailill schreef:Fiffill schreef:Mij aan aioli phormicola schreef:Ik denk ook aan aioli Lekker dan Ja, ik vind aioli wel lekker hoor
Ik kopieer en plak de username altijd , op mijn niet zo slimme telefoon kan het niet en gaat het weleens mis.
Fiffill schreef:Ailill schreef:Lekker dan Ja, ik vind aioli wel lekker hoor Droog. . . (nee olie is niet droog).Olijfolie heeft veel meer smaak
Bellatrix schreef:Ailill schreef:Hmmmm, wat krijg ik d'r voor terug Wat je wil. Volgende kerst een plaatsje vrij aan de gourmet-tafel
Bellatrix schreef:Ailill schreef:Volgende kerst een plaatsje vrij aan de gourmet-tafel Deal. 'k Ben alleen wel allergisch voor katten *grijns*
Bellatrix schreef:Ai...dan hebben we een probleem. Als ik ze zie moet ik ze aaien, en nee je mag nu NIET doordenken
Roosch schreef:Ohja, de gebruikersnaam van Fif, die kort ik altijd af naar Fif. Ik moet bij haar altijd aan een kleine, witte poedel met heeeeeeeeel veel roze strikjes denken
Roosch schreef:Ohja, de gebruikersnaam van Fif, die kort ik altijd af naar Fif. Doen d'r veel, lekker makkelijk