Ballen kletsers heb ik nog nooit last van gehad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WhySoWhite schreef:Omg shauniecht weer iets voor jou..
Dat jullie het echt gaan tellen ookIk soms elke dag, soms om de dag, soms 3 dagen niet en als ik chinees gegeten heb of hele vette mayo 4x per dag
Trekt er wel 20 min voor uit
![]()
Oja, en leg altijd wc papier op de bril anders is het koud en hoef ik al meteen niet meerOok poep ik alleen thuis! ''vroegah'' eens 2 weken op een camping gestaan en maar 1x gepoept omdat ik anders echt mn broek vol scheet maar o o o..... Ik ging ook echt pas na maaaanden bij mn vriend ''poepen'' als ik daar een weekend was.
![]()
Oke, klaar met het schijt verhaal!
WhySoWhite schreef:feebs ik heb gewoon een wc met een ''hoe heet dat?niet zo'n plons ding. Bij mn vriend wel daar mik dan dan eerst een prop in
alleen het '''plons'' geluid krijg ik al rillingen!
Ballen kletsers heb ik nog nooit last van gehaddan moet je toch echt wel een enorm ding draaien!
ShauniBef schreef:WhySoWhite schreef:Omg shauniecht weer iets voor jou..
Dat jullie het echt gaan tellen ookIk soms elke dag, soms om de dag, soms 3 dagen niet en als ik chinees gegeten heb of hele vette mayo 4x per dag
Trekt er wel 20 min voor uit
![]()
Oja, en leg altijd wc papier op de bril anders is het koud en hoef ik al meteen niet meerOok poep ik alleen thuis! ''vroegah'' eens 2 weken op een camping gestaan en maar 1x gepoept omdat ik anders echt mn broek vol scheet maar o o o..... Ik ging ook echt pas na maaaanden bij mn vriend ''poepen'' als ik daar een weekend was.
![]()
Oke, klaar met het schijt verhaal!
Sorry poepie
Jij telt ook dus.... HAHA!
ShauniBef schreef:WhySoWhite schreef:feebs ik heb gewoon een wc met een ''hoe heet dat?niet zo'n plons ding. Bij mn vriend wel daar mik dan dan eerst een prop in
alleen het '''plons'' geluid krijg ik al rillingen!
Ballen kletsers heb ik nog nooit last van gehaddan moet je toch echt wel een enorm ding draaien!
Of..... Een enorme hebben![]()
WhySoWhite schreef:Ja, ik vind dat heel knap ( even op de wc gezeten want wilde dat mezelf echt even voorstellen) Je kl0$%# zitten toch echt wel iets meer naar voor/omhoog.. Nu heb ik giga grote benen dus zit ik met mn knien sowieso hoger dus verschuift het een en anderMaar kan me echt niet voorstellen dat dat mogelijk is tenzij je een ding van 30 cm draait. En ik heb er soms flinke tussen zitten hoor
![]()
ShauniBef schreef:WhySoWhite schreef:Ja, ik vind dat heel knap ( even op de wc gezeten want wilde dat mezelf echt even voorstellen) Je kl0$%# zitten toch echt wel iets meer naar voor/omhoog.. Nu heb ik giga grote benen dus zit ik met mn knien sowieso hoger dus verschuift het een en anderMaar kan me echt niet voorstellen dat dat mogelijk is tenzij je een ding van 30 cm draait. En ik heb er soms flinke tussen zitten hoor
![]()
HAHA![]()
Oke.... Ik heb geen verstand van mannen.... Sorry![]()