Nutteloos maar ik vind hem na 3,5 jaar nog steeds leuk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wiske23 schreef:miss_lizje schreef:Wattenstaafjes.
Krijg mijn oren er toch niet mee schoon en als er water in zit ook niet.
Hier ben ik toch echt wel blij mee, stel je voor niemand gebruikt die.
Ik als kapster kijk helaas de oortjes van heel dichtbij, en wordt er erg vrolijk van als ze schoon zijn.
zag het zelf ook
_Bitje_ schreef:wiske23 schreef:Hier ben ik toch echt wel blij mee, stel je voor niemand gebruikt die.
Ik als kapster kijk helaas de oortjes van heel dichtbij, en wordt er erg vrolijk van als ze schoon zijn.
ben ik mee eens, ik haat het als mensen met vieze oren ....... bah

. Zeker bij het aanleren van nieuwe dingen zonder ze vol te proppen met snoepjes. _Bitje_ schreef:Chantal___ schreef:Een clicker is wel redelijk nuttig hoor. Zeker bij het aanleren van nieuwe dingen zonder ze vol te proppen met snoepjes.
net of een hond wat heeft aan een klik
Nee hoor, de clicker is voor mij heilig! Garantie tegen happerige dieren en ze weten waar ze aan toe zijn! 
Babel schreef:Ik vind die bandage oprollers toch wel zo nutteloos, als ik het uiteinde vastbind aan een box oid dan heb ik hem veel sneller opgerold dan dat gepiel met zo'n ding!
die z\ijn echt niet nutteloos hoor!
Hannah_Menno schreef:Ik clicker is zeker nuttig. Hoe had ik anders mijn paard kunnen trainen + mijn katten?Nee hoor, de clicker is voor mij heilig! Garantie tegen happerige dieren en ze weten waar ze aan toe zijn!
Doorbraak in de positieve trainingsmethode!
ma_rie_tje schreef:Ieeuuww BAH
*heeft een vieze oren fobie*![]()
Denk dat vieze oren (en dan niet de gehooggang zelf, maar daarboven, bovenin de schelp) een goede 2e plaats heeft op mn afknap top 10 lijstje![]()
met stip op nummer 1 staat nagelbijten
wat ik ook nutteloos vind zijn die ringen die je in je oren kan doen en zo je gaatje steeds verder uitrekt
[img]http://www.piercingplek.nl/assets/piercing2.7.14.jpg[img]

Chantal___ schreef:Hannah_Menno schreef:Ik clicker is zeker nuttig. Hoe had ik anders mijn paard kunnen trainen + mijn katten?Nee hoor, de clicker is voor mij heilig! Garantie tegen happerige dieren en ze weten waar ze aan toe zijn!
Doorbraak in de positieve trainingsmethode!
Een kennis van mij heeft d'r konijnen en d'r vis zo ook getrained![]()