De eerste foto gevonden

Guillaume is (volgens mij, op deze foto is het nogal moeilijk ze weer te herkennen) de meest rechste

EDIT: Bugger, hij doet het niet
Dan maar een link...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nagini schreef:Ik heb dat ook wel eens gehad. Misschien wel 2 keer.
Maar tis zoals Weissjee zegt; niet mijn probleem.
Hij maakt die keuze en ik zeg geen ja of nee. Als hij het initiatief neemt dan ga ik em niet van me af duwen.
Tenzij het iemand is die ik echt goed ken ofzo.
.
. We zijn maar een week ofzo samengeweest. Dan had ik nog 1 jongen gekust in het zwembad, puur uit verveling eigenlijk. Bleef ook bij 1 kus.
. Adil18 schreef:http://www.startinggate.ca/img/news/JustWorld_International_2005/The_Flying_Frenchman_web(05).jpg
De eerste foto gevonden
Guillaume is (volgens mij, op deze foto is het nogal moeilijk ze weer te herkennen) de meest rechste
EDIT: Bugger, hij doet het niet![]()
Dan maar een link...
Mijne was niet eens lekker.. in de tienertent met carnaval.. jongen zoende me, maar het was echt vies haha. overigens nu na heel wat zoenen later toch wel erg fijn
. ik was trouwens 15/16 geloof ik. 
Adil18 schreef:http://de.myalbum.com/Foto-ESSR4MDW.jpg
Als het goed is nu een foto die het doet!!!![]()
Guilaumme is de meest rechtse op deze foto...
@ Nickytje: Joa, niet slecht voor het begin![]()
@ DarkDreamer: ik was 13 en hij een jaar of 18 meende ik....
Hoe kwam je erbij om met hem te zoenen? Of hij kwam hij erbij?
Nickytje schreef:Adil18 schreef:http://de.myalbum.com/Foto-ESSR4MDW.jpg
Als het goed is nu een foto die het doet!!!![]()
Guilaumme is de meest rechtse op deze foto...
@ Nickytje: Joa, niet slecht voor het begin![]()
@ DarkDreamer: ik was 13 en hij een jaar of 18 meende ik....
Ja, echt niet verkeerd!Hoe kwam je erbij om met hem te zoenen? Of hij kwam hij erbij?
!
.

x_Anne_x schreef:de jongen waar ik voor t eerst mee gezoend heb woont nu samen met een jongen

Was ook een wasmachine effect.
x_Anne_x schreef:de jongen waar ik voor t eerst mee gezoend heb woont nu samen met een jongen

Many schreef:Mijn eerste zoen was toen ik 11 was, met een spelletje 'Doen, durven of de waarheid'. Ik had al heel lang verkering met de jongen in kwestie en nu moesten we als opdracht met elkaar zoenen. Een succes was het niet bepaald haha.
Mik_ schreef:Hahaha en gister dan, had ik m'n eerste 'echte' date (jaja ik ben 20) ... naja en toen gingen we in de sneeuw staan zoenen toen ik naar huis ging. Alleen hij was best iets groter als ik, dus ik stond op m'n tenen. Maar met nog geen 3 seconden viel ik om
Hij merkte wel dat ik stopte met zoenen, maar volgens mij heeft ie nog steeds niet helemaal door wat er gebeurde. Maar ik was zo melig en moest best hard lachen, dat ik geen 2e poging aandurfde. Hij zal wel denken ....
Hahaha. Nou moet ik 'm straks dus weer zien, ik moet nu al lachen
Hahaha ik had ook een keer dat ik bijna omviel, ook erggg handig.
Ik vroeg aan 'm, vond je 't wel leuk gister? Zei ie: hmmjaaaaaa! 
) "
)
ben bijna bang voor de reacties

)