Tivoli schreef:Serafien? Die hebben 'the golden compass' gekeken/gelezen... Serafina is een goede heks in het verhaal..
Die was zo blij dat ze na 9 maanden eindelijk weer een glaasje mocht.Eigenlijk wil ik er onder reageren: "dorst?"
_Marjon_ schreef:Die was zo blij dat ze na 9 maanden eindelijk weer een glaasje mocht.Eigenlijk wil ik er onder reageren: "dorst?"Doen Misschien hadden ze een jongen dan wel gewoon Hugo genoemd..
Ik vind Hugo een hele leuke naam! Beetje jammer alleen van dat populaire drankje Maar goed, eer ik eens aan kinderen begin is dat vast lang vergeten.
Oh my, Rosé? Ze wilden graag een streepje dus dan maar op de laatste e, maar zijn zo achterlijk dat ze niet weten wat ze nu geschreven hebben?
Op de 'Welkom in de Wereld' pagina: kindje van Jozef en Maria. Die hebben ook een lekkere combinatie van namen. Kindje heet Eli trouwens.
Niwla schreef:Op de 'Welkom in de Wereld' pagina: kindje van Jozef en Maria. Die hebben ook een lekkere combinatie van namen. Kindje heet Eli trouwens. Toevallig met kerst geboren?
miccamaaike schreef:Oh my, Rosé? Ze wilden graag een streepje dus dan maar op de laatste e, maar zijn zo achterlijk dat ze niet weten wat ze nu geschreven hebben?Yup.....99,9% zeker....
Mintgroen schreef:En..... Het is weer maandag!DjeydanHeavenly-RoséJoiya JillanyKessVino Vinni Vixx is ook wel echt een pareltje hoor
Mintgroen schreef:Niwla schreef:Op de 'Welkom in de Wereld' pagina: kindje van Jozef en Maria. Die hebben ook een lekkere combinatie van namen. Kindje heet Eli trouwens. Toevallig met kerst geboren? Zo zag ik 2e kerstdag een bord in de tuin staan met Noël.... ook zo'n kersttopper.
Westhof schreef:Mintgroen schreef:En..... Het is weer maandag!DjeydanHeavenly-RoséJoiya JillanyKessVino Vinni Vixx is ook wel echt een pareltje hoor Die ouders van Vino hadden ook wel zin in een Heavenly Rosé-tje .
Westhof schreef:Vino Vinni Vixx is ook wel echt een pareltje hoor Ik kreeg spontaan een ingeving van veni vidi vici...