Het vrolijk gezichtje van mijn zoon die zich geen zorgen maakt om zijn mama in het ziekenhuis. Maakte mijn dag weer goed. Sowieso omdat ik hem niet had verwacht dat ie op bezoek zou komen
dat er een mailtje kwam vanuit mijn werk en ik de Engelse uitleg beter begreep dan de Nederlandse. Er werken veel buitenlandse mensen dus de emails zijn altijd in Nederlands en Engels geschreven.
mijn geweldige 57 jarige man die nog nooit heeft paardgereden vandaag een 2 jarige gekocht heeft en volgend jaar heeeeel veeeel buitenritten met mij gaat doen!
Mijn zusje haar opmerking tijdens het boodschappen doen. Ik zocht paprika uit en een man en een vrouw waren aan het discusieren welke champignons ze wouden, de witte of de bruine. Zegt de man auch neem de witte toch gewoon. Zegt de vrouw, maar maar die zijn zo groot. Waaropn zusje zacht tegen mij zei, nou dat hoort hij vast niet zo heel vaak.
Maar ik wou ook champignons hebben maar kon echt niet meer in de buurt van het stelletje komen zonder te lachen. Dus eerst de rest vd boodschappen verzameld en nog een rondje extra gelopen(ze stonden er nog altijd) om als laatste de grote champignons te pakken
Alwiene
Geplaatst: 23-10-16 17:37
Mijn neefje van 10 (hard op weg naar 11) Zijn ouders zijn een kippenhok in de tuin aan het bouwen en daar ontzettend druk mee. Dus tijd voor hem zit er op het moment amper in. Dus heb ik hem vanmiddag meegenomen naar de IKEA. Die zit vlakbij ons en daar komt hij wel vaker en dat vindt hij superleuk en gezellig. Dus kind verwend met gebak, cola en later nog een milkshake en heerlijk tussen alle dingen in de IKEA gesnuffeld. Hij blij want eindelijk iemand die wel tijd voor hem had.
Toen ik hem thuis gebracht had ging hij heel lief wat knutselen met houtresten in de tuin, maar hij was superonhandig bezig met een reuzezaag een iniminie latje aan het doorzagen wat dan keurig over de rand van de picknicktafel gelegd was. Het lukte wel haha, maar handig was echt anders. Dus toen ik even later besloot dat ik nog even naar de Praxis wilde heb ik gevraagd of hij meeging. Dat wilde hij wel. Daar schroeven voor zijn ouders gehaald, een klikaanklikuit schakelaar voor mij en toen nog even bij de zagen gekeken. Stond daar een mooi setje van een zaag voor hout en kunststof met zo'n bakje erbij dat je recht en schuin en zo goed kan zagen. Verstekzaag ofzo heet het geloof ik? Ik heb echt 0,0 verstand van dat soort dingen, maar het leek mij wel handig en hem ook. Gelukkig had ik nog een extra 20% kortingsbon en een goede bui, dus kind is nu helemaal blij met zijn nieuwe zaagset. Thuis meteen uitgeprobeerd en ging een stuk makkelijker haha. En hij zei heel lief dat zijn broer het ook wel heel handig zou vinden en dat die het dan ook wel mag gebruiken Het kind kan echt een monster zijn hoor, maar ook zo'n schatje En gelukkig ben ik niet zijn moeder maar zijn tante en die mogen kinderen verwennen
Dat ik vanochtend een uurtje later kon beginnen op het werk, al een leuke lunchafspraak heb gemaakt voor volgende week en vanmiddag naar m'n zus en neefje ga, leuke dingen doen! Ohja en m'n gekke lieve katten
De blije rodeo partij vandaag van mijn 25 jarige aan een kant blind zijnde oma, nadat ik net het belletje van de dierenarts gehad had dat haar PPID medicijnen super goed aangeslagen waren! Waar de rodeo al een tijd geleden was, was het vandaan toch een geluksmoment voor mij!