Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watchthesky schreef:Euh, wauw. Uit dat hele rijtje vind ik alleen Auryn en Phine niet raar of lelijk.
Fem schreef:En ik vind Jesaja ook niet raar... Wel ouderwets... het is een Bijbelse naam, dus met mijn religieuze achtergrond vind ik 'm niet raar..
Keet schreef:Prenatal deze week: Abbygeal * Amey * Auryn * Bayren * Dain * Djazz * Dynisha * Heavenly * Jaydey * Jayven * Jesaja * Joas * Jorai * Julé Lotus * Loet * Phine * Sealy-Otis * Taymiyyah * Thyaro *
Keet schreef:watchthesky schreef:Euh, wauw. Uit dat hele rijtje vind ik alleen Auryn en Phine niet raar of lelijk.
Heet ook het bijzondere namen topic. Vond deze 2 wel onder die noemer vallen.Fem schreef:En ik vind Jesaja ook niet raar... Wel ouderwets... het is een Bijbelse naam, dus met mijn religieuze achtergrond vind ik 'm niet raar..
Vind de schrijfwijze wel wat bijzonder. Ken hem anders.
_Nadia_ schreef:Abbygeal?? Als moeder van een Abigail doet dat heel veel pijn aan mijn ogen.
Tivoli schreef:Mintgroen schreef:Door de schrijfwijze zou je inderdaad Ebbiegiel moeten zeggen dan
Djowie... Ehh ja..
Lott kwam ik ook tegen. Want Lot is natuurlijk te standaard
Nee joh. De moeder wilde Lot, de vader wilde Lotte. Ze hebben na heftige ruzies maar een compromis gesloten