Dat m'n pony en ik veilig aangekomen zijn op de Veluwe en m'n awesome actie foto van mudmasters. En nog steeds dat ik alle hindernissen succesvol heb doorstaan! #trots
Britta31
Heerlijk gereden, nu ff wachten tot mn zusje ook klaar is dan een rondje met beide wandelen/uitstappen. Tijdens t rijden werd op 15-20 meter van ons af mais geoogst en t boeide haar niks
- laatste onderdelen voor mijn kast gehaald (schroeven en balk) - de basisonderdelen van mijn caviahok gehaald (geen schets, dus misschien aan het eind nog iets nodig) - de basisonderdelen excl. gaas voor mijn caviaren gehaald (gaas heeft mijn moeder besteld) - kraan voor mijn woonkeuken gekocht - en mijn moeder zei (toen ik al in de gamma was) om maar direct voor een boilertje te kijken. Die hadden ze dus straks heb ik niet alleen koud water in mijn keuken maar ook warm water! Dat is echt superchill. Nu haal ik buiten 2L water om eerst de waterkoker aan te zetten en daarna nog een halve teil koud water. Dat samen zorgt voor water om af te wassen. Nu nog geen probleem, maar straks als het regent en koud is, staat de plaats waar ik water haal soms onder water en dan moet ik dus met mijn voeten in het water water halen, of aan de andere kant van mijn woning. Dan is dit toch veel fijner (wateraansluiting zit er al, alleen onderin mijn keukenkastje, officieel een wasmachineaansluiting).
Een sprankeltje hoop richting een nieuw/ander paard. Het paard is een bekende en staat (nog?) niet te koop. Het is een ontzettend lief dier alleen niet passend bij de huidige eigenaar. We waren nog helemaal niet op zoek, Victor is pas 2 weken dood (14/9), maar van dit paard hadden we al daarvoor gezegd dat we zoiets zochten als tweede paard. Volgende week eens tactisch informeren, maar het zou wel heel gaaf zijn, voor alle partijen een win-win-win situatie denk ik.
Bralindy
Geplaatst: 29-09-16 14:07
Misschien een beetje raar, maar een geweldige ode aan horror (favoriete filmgenre ) met veel oude maar ook goede nieuwe films.
Dat ik een huisdier mag houden in het begeleid wonen complex waar ik over een tijd toe ga ( begeleid maar zo zelfstandig mogelijk ) ik ben op gegroeid met dieren dus kan bsoluut niet zonder.