HOE HEET DAT DING!?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maartje1990 schreef:nicci88 schreef:ok dan zal ik er ook maar eentje vertellen (van de vele)
maar het was ook de schuld van mij leraar!
Is alweer 3 jaar terug.
De leraar hield het een uur vol om te zeggen: ik ben allergisch voor poesjes aaien!
maar ik wist dat hij kinderen heeft.
Dus ik met mijn stomme kop: Hoe heeft u dan uw kinderen gekregen?![]()
![]()
(natuurlijk net op zo'n moment dat de hele klas stil is)
hahahahahaha kom niet meer bij zeg...wat zei die toen?
_Denise_ schreef:Dat ding onderaan dat dingetje waar water uit eh..dingest.
HOE HEET DAT DING!?
Daphne__ schreef:ik toen ik een bokker ging ontmoeten(lottehorse)
we schudden elkaar de hand en zein zegt
zei: lotte (haar naam)
zeg ik met mijn domme kop, ook lotte xD
schaamde me natuurlijk dood! omdat ik daphne heet en geen lotte
lotgenoot 
Duvel91 schreef:In de supermarkt, achter de kassa,
Het bedrag was 17 euro 25.
Hoor je mij als kassière: Dat is dan 5 voor half 6 alstublieft.
Of een keer toen ik wilde vragen of die meneer nog zegels wilde. Hoor ik net m'n overbuurkassièrevrouw goedemorgen zeggen tegen een nieuwe klant.
Hoor je mij: Spaart u goedemorgens?
En met gym:
Ik ben echt ALTIJD geweest, op een paar lessen na dan.
Zit ik in een vet duur restaurant, krijg ik bieftstuk/steak achtig iets voorgeschoteld. Ik snijd het open, en zie dat het rood is vanbinnen. Vervolgens roep ik keihard: Uhh mijn vlees is niet goed doorbakken!
Ik kon daarna wel door de grond zakken van schaamte!
en zulke zinnen als die 2e overkomen mij ook wel eens
khirshanta schreef:Nou, uitspraak, uitspraak... zeg maar gerust hele mail... Ik schaam me echt heeeeeellleeeeemaaaaaaallllllll dood...
Kijk, ik ben fan van een band, en via myspace wilde ik deze persoon (is 1 persoon en aanhangsel, maar hij is eigenlijk de band) een bericht sturen. Ik me netjes aangemeld, badend in het zweet om maar te snappen hoe dat nou werkt, compleet gefrustreerd begin ik een berichtje voor de grap, over mijn dag, hoe myspace in hemelsnaam in elkaar zat, en echt een paar giga giga giga domme uitspraken in de trant van 'je bent een lekker ding, was jij vanavond maar hier'
Natuurlijk had ik van het hele bericht geen ene moer gemeend, was gewoon even om te lachen voor mezelf (met dialect erdoor, een heel onzin verhaal, een af en toe behoorlijk schunnig).
Snuggere ik, op mijn nieuwe computer, verzend het per ongeluk.
d'oh

Maar weet nog steeds niet of dat nu een bestaand woord is of niet haha.
riannhuh schreef:Duvel91 schreef:In de supermarkt, achter de kassa,
Het bedrag was 17 euro 25.
Hoor je mij als kassière: Dat is dan 5 voor half 6 alstublieft.
Of een keer toen ik wilde vragen of die meneer nog zegels wilde. Hoor ik net m'n overbuurkassièrevrouw goedemorgen zeggen tegen een nieuwe klant.
Hoor je mij: Spaart u goedemorgens?
En met gym:
Ik ben echt ALTIJD geweest, op een paar lessen na dan.
Zit ik in een vet duur restaurant, krijg ik bieftstuk/steak achtig iets voorgeschoteld. Ik snijd het open, en zie dat het rood is vanbinnen. Vervolgens roep ik keihard: Uhh mijn vlees is niet goed doorbakken!
Ik kon daarna wel door de grond zakken van schaamte!
hahaha geweldig die 1een zulke zinnen als die 2e overkomen mij ook wel eens
Yucome schreef:Aan een duitser vragen of zij ook bevrijdingsdag vieren

Mango_ schreef:Yucome schreef:Aan een duitser vragen of zij ook bevrijdingsdag vieren
stiekem moet ik daar wel heel hard om lachen..