Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:33

Van de week op het werk had ik ook zoiets..

Ik had m'n (vervangende) leidinggevende gebeld om te vragen of ze al wist hoelaat ik mocht eten? En of zij m'n eetbon wilde invullen omdat ik geen pauze had voor 3 uur (moet voor 3 uur inleveren)... Maar om half 3 was het super rustig. Dus ik dacht dan doe ik het zelf wel even.

Dus ik bel die leidinggevende op, "heb je inmiddels al wat uitgevoerd of niet??" Maar ik bedoelde eigenlijk of ze die bon al had ingevuld hahaha, het kwam er ZOOOO lomp uit Clown
Ik 80x m'n excuses aanbieden Clown Clown

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:34

hahah ja ernstig is dat, alsof je niet zelf mag beslissen wat je eet Clown

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 12:08

Ik woon in Heeze, een klein boerendorpje onder Eindhoven, waar iedereen elkaar kent, men niet praat met 'jij' maar 'gij' en men nog in guldens denkt. Een paar jaar terug droeg ik wel eens gothic jurken en op een dag ging ik ff vissenvoer halen bij de dierenwinkel. Vraagt Connie van de kassa aan me: 'Gij doet zeker mee aan den Brabantse Dag dagge der zo bijloopt?' For the record, de brabantse dag is een jaarlijks cultureel festival met een optocht met wagens enzo. Maar dat duurde nog maanden voordat die weer kwam. Stom wijf.

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 12:13

Who the fiets is Alice is niet leuk, maar Roxanne wordt je ook niet vrolijk van. M'n broer ontmoet 'n Roxanne, hoort hoe ze heet, barst spontaan in zingen uit, Rooohhxann...

Heel soepel, broer, je hebt haar zojuist voor prutsmuts uitgemaakt *LOL*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 12:19

Hester schreef:
Who the fiets is Alice is niet leuk, maar Roxanne wordt je ook niet vrolijk van. M'n broer ontmoet 'n Roxanne, hoort hoe ze heet, barst spontaan in zingen uit, Rooohhxann...

Heel soepel, broer, je hebt haar zojuist voor prutsmuts uitgemaakt *LOL*

*LOL*

prii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 12:29

Vriendin van mij legt op haar pony een vliegendeken. Vraagt een man: waarom hebben paarden ook regenpakken aan? Clown

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 13:05

Ik ben 2 keer voor man uitgemaakt...

Eerste situatie: Een klein meisje en haar moeder op de manege (kan ik nog begrijpen, t-shirt aan, haar in zo'n lelijke lage staart)
Moeder: "Kijk dat meisje borsteld haar paard!"
Meisje: "Nee, dat is een jongetje."
Moeder: "Nee hoor, ik denk dat toch echt dat het een meisje is!"
Meisje: "Neehee, het is een jongetje!"
*ik loop langs*
Moeder: "Oh ja..." Koe

Tweede situatie: Van die jochies op hun fietsjes, en maar roepen "daar moet een piemel in!"
Krijg ik achter me aan geroepen: "Oh nee, daar niet in, da's een vent!"

En bedankt hè!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 13:10

Collega zat onlangs te vertellen dat ze de clip van 'Cry me a river' van Justin Timerlake weer op TMF had gezien, vond ze zo'n goed nummer. Waarop ik vraag: 'sinds wanneer maakt hij zulke homo-liedjes?'.
Collega is lesbisch, ik keek haar aan en dacht 'slik'.

Volgens een vriendin moest ik op een vechtsport, dan kun je sommige opmerkingen maken zonder je verder druk te maken Haha!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 13:53

Ik vroeg vandaag op mijn werk of ik nog iets kon doen
zegt die andere persoon: de rekken
Dus ik: huh
Hij: de rekken
Ik: welke rekken
Hij al wijzend: de rekken... dus ik loop daar heen en hij riep al weer R-E-K-K-E-N

Ben niet doof snapte alleen niet wat hij bedoelde.
Het waren ijzeren roosters die je op de grond legt.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 13:56

Wat zei jij: hallo, leg even uit in BLOKLETTERS wat je bedoelt met je rekken! Haha!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:02

Maanling schreef:
Wat zei jij: hallo, leg even uit in BLOKLETTERS wat je bedoelt met je rekken! Haha!

Hij ging het voor me spellen Gestoord

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:09

ik zat met mn ex in de trein. oke, hij had lang haar (en zag er van achter dus vrouwelijk uit.....)
kwam er een man aan lopen (buitenlander), zegt die tegen mn ex: jij mooi meisje, jij mooi meisje! jij mij pijpen? ji mij pijpen? ik jou betalen! ik jou betalen!

heb zo in een scheur gelegen toen:D

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:28

ik lig echt helemaal dubbel om sommige opmerken. zelf schiet me niet echt iets naar binnen.

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:36

Een meisje zag het wel zitten met mij, (voor de duidelijkheid, ik woon samen met mijn vriend) en zei dat ik het maar eens met een vrouw moest proberen.
Voordat ik er erg in had, had ik het al gezegd.
Als ik het al zou willen proberen, dan zoek ik wel een lekker wijf Lips are sealed

Ik ben echt een ster in lompe opmerkingen, met drank op is het nog veel erger. Bloos

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:38

Hetja schreef:
Ik ben echt een ster in lompe opmerkingen, met drank op is het nog veel erger. Bloos

Klinkt herkenbaar... maar gelukkig drink ik of niet, of goed.
weet er meestal dus niks meer vanaf (gelukkig)

Een collega van mn vriend maakte een domme fout (de zoveelste die dag), en hij wordt kaal (beter gezegd, hijheeft nog wat op de zijkant van zn hoofd, maar de rest is zo goed als weg).
Dus ik zeg doodleuk: tegelijk met zn haren zijn ook zn hersencellen verdwenen.
Had dr even niet aan gedacht dat hij naast me stond... Haha!

eroftmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:41

zo had ik ook iets

ik was een maand uitgeleend naar een andere stal door mijn baas, komt mijn baas me daar ophalen, is het eerste dat die zecht
hey joh jij ziet der goed uit! (halve minuut stilte) ben je soms zwanger?

ik had der echt even niets op te zeggen hoor maar kon er achteraf ook wel om laggen

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:43

Haha, geweldig topic dit. Haha! Ik ben ook echt een ster in lompe opmerkingen.
Kom ik voor de eerste keer bij een vriendin thuis, had haar ouders nog nooit gezien etc;
Ik; 'Oh wat leuk, je oma is er ook!'
Zij; 'Euh nee, dat is mn moeder..'
Oeps. Vork

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:44

Quellian schreef:
Collega zat onlangs te vertellen dat ze de clip van 'Cry me a river' van Justin Timerlake weer op TMF had gezien, vond ze zo'n goed nummer. Waarop ik vraag: 'sinds wanneer maakt hij zulke homo-liedjes?'.
Collega is lesbisch, ik keek haar aan en dacht 'slik'.

Volgens een vriendin moest ik op een vechtsport, dan kun je sommige opmerkingen maken zonder je verder druk te maken Haha!

whaha och een vriend van mij is homo, en mijn scheld/stopwoordje was ook tijd lang homo Tong uitsteken whaha gebruikte ik ook waar hij bij was, dus het ging steeds homo! ow sorry! Tong uitsteken haha maar hij maakte zich er niet druk om zei hij Tong uitsteken

eroftmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:44

haha geweldig zulke opmerkingen heb ik ook wel eens Bloos Bloos

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:48

haha ik heb ook nog een geweldige daar oveR Haha! ik had een shetlander en die heten moey.. ik noemden hem mo.. en toen ging mijn shet er in eenxtje een beetje van door.. en loopt er een meneer langs roep ik hoo mo maarja die kerel dacht ik ik tegen hem homo zij Tong uitsteken haha
Laatst bijgewerkt door paix op 08-08-07 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:48

Ik ben zelf altijd vrij lomp in mijn opmerkingen.

Ooit zat ik bij een nieuwe klant. Komt er op een gegeven moment een man binnen lopen en ik kijk... kijk nog eens... en terwijl hij koffie inschonk en zich omdraaide kijk ik hem aan en zeg...
Jeeee Robert ben jij het.... ik herkende je bijna niet wat ben jij dik geworden....
*oeps*....
Hij keek me aan en ik schoot dus in de lach...
Hij is zo'n echte bal en ik liep hem vroeger ook altijd te plagen...

Ja ik heb die klant binnengehaald.... en nog steeds goed kontakt met "dikke" Robert hahahahaha.
Maar dat is dus echt een aktie voor mij..... niet nadenken en gelijk lomp reageren.

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:50

Laatst had ik ook nog zo'n opmerking. Een goede vriend van mij zei dat ie me iets moest vertellen.
Dus ik riep meteen; 'Als je maar niet gaat vertellen dat je me leuk vind ofzo, want dan word ik gek!'
Dus hij vroeg; 'Hoezo word je dan gek als ik dat zou zeggen?'
Ik; 'Nou, je bent nou niet echt mn type enzo, ik zou gewoon echt nooit op je vallen.'
Hij; 'Oke..'
Ik; 'Maar wat moest je nou vertellen?'
Hij; 'Nouja, dat ik je leuk vind..'
Hij was er niet erg blij mee, meneer is nogal snel op zijn teentjes getrapt zeg maar.
Heb veel moeite moeten doen om hem uit te leggen dat ik hem wel ontzettend aardig etc vond. Clown

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:51

Marloess_ schreef:
Laatst had ik ook nog zo'n opmerking. Een goede vriend van mij zei dat ie me iets moest vertellen.
Dus ik riep meteen; 'Als je maar niet gaat vertellen dat je me leuk vind ofzo, want dan word ik gek!'
Dus hij vroeg; 'Hoezo word je dan gek als ik dat zou zeggen?'
Ik; 'Nou, je bent nou niet echt mn type enzo, ik zou gewoon echt nooit op je vallen.'
Hij; 'Oke..'
Ik; 'Maar wat moest je nou vertellen?'
Hij; 'Nouja, dat ik je leuk vind..'
Hij was er niet erg blij mee, meneer is nogal snel op zijn teentjes getrapt zeg maar.
Heb veel moeite moeten doen om hem uit te leggen dat ik hem wel ontzettend aardig etc vond. Clown

whahahaha precies het zelfde gehad, hij: kan ik ff met je praten ik: OWNEEJ je gaat me de liefde verklaren (is was flink aangeschoten) ikke keihard lachen hij: jah ik: ow.. Koe

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:13

mijn geheugenkaart was uit mn telefoon geweest, dus mn beltonen waren gewist.
Mn gsm ging, ik nam op met Hoi lieffie.
Bleek het mn baas te zijn die belde.... OEPS!
Gelukkig ziet hij er de humor van in, en reageerde hij van hoi schatje, ik wist wel dat je gek op me was (ofzo)

Gelukkig een hele ontspannen sfeer hier op werk, dus dan is zo'n uitschieter niet zo erg!

_Karolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:19

ow heb er ook nog wel enkele

* toen mijn broertje klein was kwam hij eens uit de kleuterschool thuis en begon vol vuur tegen onze oma te vertellen over een ander kindje die door zijn grootmoeder was opgehaald. Zegt hij "nou en dat was een lelijke mevrouw he, lelijk.... Nog lelijker dan jij !" (de waarheid komt uit een kindermond ?? Hihi, hij is intussen 20 en wordt nog aan de uitspraak herinnerd)

* mijn zusje is dan wel heel wat jaartjes jonger dan mij, maar mijn moeder heeft nog steeds graag het idee dat ze er superjong uitziet. Haar gezicht betrok dan ook ferm toen een verkoopster in een winkel tegen mijn zusje zei "vraag dat maar even aan je oma daar hoor"

* we waren op vakantie in Marokko en het was net ramadan. Bij zonsondergang werd er vanaf de minaret aangekondigd dat men mocht gaan eten. Net op dat moment wandelen we voorbij een winkeltje, waarvan de verkoper razendsnel zijn luiken dichtklapt en op zijn sloffen en met wapperend kleed net voor onze neus het trottoir overspurt naar een auto die daar staat te wachten. Mijn moeder zegt lachend "ale je mag gaan eten" (hoe groot is de kans dat iemand daar Nederlands kent ?), antwoordt die man, vrolijk zwaaiend "ja, tot straks he !"

* ik geef les aan volwassenen en onlangs zei één van mijn cursisten (een man) met oprechte verbazing op zijn gezicht "ja, amai, jij bent wel nog slim.... ale, voor een vrouw he" Nouja, je krijgt dan es een compliment Cool

* op het werk kijken we uit over een natuurpark met veel vijvers, en dus lopen er wel eens eendjes op het parkeerterrein en zo. Op een dag zaten we 's middags te eten in de kantine en was één eend een andere aan het... nouja "bestijgen" Koe
Ik was nog niet goed wakker ofzo vrees ik, want ik zeg heel blond "oh die twee eendjes vechten" Je moet weten, ik heb voor 90% mannelijke collega's, die hebben in een deuk gelegen en heb wekenlang nog mogen horen of ik er intussen al iets meer van snapte en zo Bloos