1 paar lelijke werkschoenen 1 paar le coque sportif (oid), die gebruik ik nu voor gym 1 paar nike schoenen (zijn te groot, nooit aan) 1 paar pumps 1 paar flatjes 1 paar laarzen. -- 6 paar dus.
2 paar bruine hak laarzen 1 paar bruine zonder hak laarzen 2 paar zwarte hak laarzen 2 paar zwarte zonder hak laarzen 1 paar nikes 1 paar puma's 1 paar all stars 4 paar gympsoort 3 paar sandalen voor onder een rok 1 paar nette hakjes 1 paar klompen 1 paar pumps
En volgens mij vergeet ik er nog wat, maar opgeteld een stuk of 25 paar schoenen. En ik draag voornamelijk de puma's en nikes....
(heb er overigens best vaak problemen over met mijn vriend, als ik het zo opgesomd zie dan snap ik nu wel waarom)
5 paar All Stars 1 paar stal schoenen 1 paar sportschoenen.
Heb verder nog wel meer schoenen, maar dit zijn eigenlijk de enige schoenen die ik draag.
Zeg het ook maar meteen. Ik heb een All Star verslaving. Draag al een paar jaar geen andere schoenen meer dan All Stars. Tenzij ik naar de parden ga of ga sporten
3 paar bruine laarzen in verschillende hoogtes 1 paar rose zomerschoentjes van Diesel 1 paar bronzen zomerschoentjes 3 paar slippers 1 paar hakloze instappers 2 paar mags, 1 paar daarvan is omgedoopt tot jophurs, van die hakloze schoenen, zit heerlijk!
11 paar.. Maar heb vast nog wel ergens wat liggen dat ik vergeten ben.