PMU - speciaal voor Bart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 21:30

nimmie dan richt jij een ime venclub op en dan blijf ik wel trouwe BARTVEN ok??? want bart vond mij lekker liever dan (ehhhh wie was dat ook alweer????)

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:18

Nimber!!
Overloper!! Huilen Huilen

Nu begin ik toch wel een beetje te twijfelen hoor, ik bedoel...jij hebt DE BART net gezien en ineens ben je geen ven meer? Zou er toch IETS mankeren aan DE BART ? Schijnheilig

Knipoog

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 23:26

*zucht* jaloers!!!! Ik wil ook DE BART aanraken en zoenen... o, nee, dat durf ik niet dan val ik flauw Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 01:38

Ik heb De Bart ook gezien maar in het echt valt hij een beetje tegen hoor... Lang niet zo stoer en gespierd als hij op al die foto's lijkt. Tja, Fotosjop doet vaak wonderen... *snik*

Kimmie, ik ga ook Ime-ven worden. Die woont ook in Utrecht, dus die is voor mij makkelijker te stalken. Hij belde me op de terugweg nog op de A2, lief hè? Moet ik er natuurlijk niet bij zeggen dat hij belde om te vragen welke afslag ze moesten nemen, maar goed, dat is een detail...

Ik slaap er nog een nachtje over maar ik denk dat ik mijn keus eigenlijk al heb gemaakt... Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 08:11

Jaahhaaa Ik ben nu smaen met Karin Ime ven... enne Cody wij willen een Ime t-shirt!!!

Bart is helemaal niet zo leuk,lief en aardig in het echt bovendien kun je bij Ime vlechtjes maken enzo want hij heeft lang haar Lovers

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:17

Ik sluit me aan bij Karin en Nimber en word ook Ime-ven *LOL*

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:18

tsk allemaal overlopers.... zwak hoor!!!! *LOL* *LOL* Koe
jullie zijn t gewoon niet waard om bartven te zijn dus dan maar imeven. flauw

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:51

Ahh Maaike, ik blijf ook Bartven hoor! Heb nl gisteravond de hele tijd met zijn trui rondgelopen... Haha! en... bovenal zeeeeer belangrijk IK HEB ZIJN ONDERBROEK GEZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Tjonge wat een gewaarwording was dat, ik viel bijna flauw.... jemig die Bart... Kwijl Kwijl
(Karin heeft hem trouwens ook gezien, maar dat terzijde Knipoog ) Oja en we hebben hem meteen ff laten voelen hoe een string voelt (was fijn he bart?? Haha! )

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:53

oh my god....... bart zn onderbroek???? heb je toch wel een foto van gemaakt he?? waaaaaah ik zou echt gek worden!!! *zwijmel*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:55

wow *valt flauw bij de gedachte alleen al* De Bart in zijn onderbroek zien.... *zucht*

En orri, Karin en Kim.... OVERLOPERS Tong uitsteken

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:21

NEE! Geen foto. We waren zo onder de indruk dat we daar geen tijd voor hadden. We hadden gefocused, bijna gehypnotiseerd ernaar aan het staren, en ja toen trokken we hem ook nog eens omhoog hehe Haha!
Is eigenlijk maar goed ook dat er geen foto van was, nu hebben alleen Karin en ik hem gezien Schijnheilig(hoezo asociaal hehe Haha! ) Wij blij!!! Haha! Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:31

*zwijmel* Ikke heb als Bart's leunpaal gefungeerd..... Ik geloof niet dat ik mijn jas ooit nog was.... Haha! Enne...ik ga nooooit meer onder de douche met mijn JURGA-kettinkje....want die heeft 'ie aangeraakt.... *zucht*
Verder zei 'ie constant :"Hee Ilona!" *nog een diepere zucht* Ik droom nog ff lekker een daggie verder...
*zucht* Ik wil terug naar BARTIS!!! *LOL*
WAT???? BART' S ONDERBROEK???? *jaloers!!!!* Boos!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 10:40

*Zucht* ik ben JALOERS. Zullen we het nog een keer overdoen, alleen nu met alleen maar bartvens zonder overlopers }> Knipoog

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:27

Ja!! hahaha ik heb lekker zijn onderbroek gezien!! *zei ze gemeen* Een hele mooie strakke... *zwijmel* Haha! En Bartis overdoen lijkt me fantasties plan! En etentje bij Jura ook, want daar was Barts onderbroek Haha! Haha! Haha! Haha! Party!! Party!! Party!! Party!!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:29

nee niet bartis overdoen, volgende keer gaan we naar de Apenheul!! maar dat kan pas volgend jaar want volgens mij istie nu al dicht (ivm winter die dr aankomt enzo) dus. Maart/April gaat ie weer open dus dan gaan we daar heen hoor!!! vind ik Party!! *LOL*

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:34

Ja!! Apenheul is ook heel leuk!! En dan maar hopen dat Maarten weer sjans heeft met een mandril...hihi Haha!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:35

ja en dan laten we bart achter bij zijn familie Haha!
Oei wat zeg ik nu weer *schaam* *bloos* Bloos

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:43

Ja! En Maarten dan bij zijn nieuwe vriendinnetje haha Haha! Nu maar hopen voor Bart dat de apen op hem vallen......... En mocht het niet gebeuren, dan kan ie altijd bij ons uithuilen, op onze schouder of desnoods in ons Bartbed!! Knipoog Haha! Party!! Party!! Party!!
PMU loves Bart!! Lovers Lovers

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:45

t valt me alleen wel tegen dat een paar vens (naja vens) Bart zo keihard hebben laten vallen nadat ze m hebben ontmoet in Bartis. ik kan dr gewoon niet bij, hij is zo geweldig!!!!!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:54

aaaaahhhh, zucht... Ikke wil ook..
Goh mijn berichtjes worden een beetje eentonig Knipoog
I (& de goede rest Tong uitsteken van de PMU) Lovers Lovers Lovers Bart

Als bokt naar apenheul gaat, dan ga ik toch zeker weten mee. En dan is het echt iets voor mij, om bijvoorbeeld te blijven hangen bij die kleine aapjes in het begin (hoe heten die ook al weer Verward )BIj mijn familie *LOL*

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:55

volgens mij zijn dat doodshoofdaapjes of niet??? als je die bedoelt tenminste. die zijn echt zooooooo cute!!!! maar Bart is nog cuter hoor!!! Lovers *zucht*

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 13:01

Ja stomme overlopers!!! Maar Ime was dan ook wel heel leuk. Maar Bart blijft 'da man'
YOU DA MAN BART!! Lovers Lovers

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 13:02

heb net op de site van de apenheul gekeken, ze zijn van april tot oktober geopend. dus deze maand nog en dan gaan ze dicht tot april. hm duurt wel lang nog he

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 13:15

ow, snel regelen, zullen we morgen gaan Tong uitsteken ? Ik heb toch vakantie! Ik wil Bart zien!!!!
I Lovers Bart

En Maaike, ik bedoelde idd die doodshoofdaapjes. Echt lief zijn die, totdat ze er bijna met mijn horloge vandoor gingen *LOL*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:31

Zorgen jullie voor een foto van Ime, zorg ik voor het T-shirt Knipoog

Ik twijfel nu wel een beetje hoor, van wie ik nou eigenlijk fan moet zijn... Ik moet afgaan op jullie Bartis ervaring... Verward