Horse & Chicks kalender

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mairead

Re: Horse & Chicks kalender

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 16:22

Ik zou t alleen niet Horses&Chicks noemen := het klinkt gewoon niet zo lekker en Chick is niet echt de juiste tegenhanger van Hunk...
'Horses&Babes' zou mss beter zijn.

Verder zou ik ook gaan voor Ondergoed- of Pinup-modellen.
Niet de dunne high-fashion modellen of (te) dikke modellen. Dat zou denk ik nl niet commercieel verantwoord zijn.
Gewoon meiden met een mooi lijf dat goed in verhouding is en een leuk koppie.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 17:19

Suzanne F. schreef:
NadjaNadja schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ [url=m/3yjLcR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zulke zijn mooi!
Op een Chicks kalender moeten ook gewoon sexy dames staan met een lekker lijf, net als op de Hunks kalender mannen staan met een goed gespierd lijf. Je zou je rot lachen als er daar eentje met een bierbuik tussen staat. Vrouwen zijn altijd zo extreem gevoelig voor opmerkingen over hun lichaam, dat merk je hier alweer meteen. Verschillende types op een kalender is prima, voor ieder wat wils. Donker, blond, getint, blank, grote borsten, kleine borsten etc. Maar wil je echt model staan dan moet je wel een soort x factor hebben om maar even netjes te blijven. Anders ben je vast voor je vriend perfect maar niet voor op een commerciële kalender.
Inmiddels hebben zich er al zoveel aangemeld hier dat je wel een screening kan houden. Wie het dan ook organiseert.

waarom op die hunks-kalender dan niet een Palm-paard ertussen met een stevige kerel die duidelijk een bierkrat kan tillen? Of een gezellige Beierse dame in dirndljurk met een mooi opgetuigde Haflinger?Op de chicks-kalender dan.Er zijn toch 12 maanden,dus er kunnen 12 verschillende types op staan.

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 18:10

NadjaNadja schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ [url=m/3yjLcR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vooral die eerste vind ik echt prachtig!!

Freki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 18:15

Als t iets gaat worden, meld ik me ook graag aan als model, als ik natuurlijk in de smaak val!

Ik ben een ginger meid van bijna 18. Niet dun, wel redelijk gemiddeld denk ik. Mijn paard is ook een 'ginger', dus als dat er in past?!Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:09

Zou geen "sexy" kalender maken met meiden jonger dan 18 jaar. :=

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:12

Fenrir schreef:
Zou geen "sexy" kalender maken met meiden jonger dan 18 jaar. :=

Mee eens....
Ik denk dat de ouders het ook niet oké vinden dat hun minderjarige dochter op zon kalender komt...

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:16

Ze is toch bijna 18, misschien tegen de tijd dat het zo ver is is ze wel 18..

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:20

Ja maar er was ook iemand van 14..
No offense maar de ouders moeten het ook goed vinden..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:27

Nynkster schreef:

Los daarvan mag dat wettelijk gezien ook gewoon niet (als ze naakt zou poseren, bijv. zoals die foto's van liggende naakte dames op een paard).

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:48

Nynkster schreef:

Ik wilden niet naakt :P Ik wil fotografen xD

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:53

Nee maar Ookal ga je niet naakt, Vanwege je leeftijd echt even overleggen... dat is niks persoonlijks verder maar het moet niet zo zijn dat jouw ouders er achteraf van horen en zich dood schrikken :o
Je weet maar nooit in wat voor huizen zon kalender komt te hangen.....

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:13

Het lijkt me ook het slimst om iedereen boven de 18 te hebben. Dit ivm wetgeving etc. Ik hoop dat het in de toekomst wel wat word. Het idee is tof!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:36

Nathalie18x schreef:
Het lijkt me ook het slimst om iedereen boven de 18 te hebben. Dit ivm wetgeving etc. Ik hoop dat het in de toekomst wel wat word. Het idee is tof!

Fotoshoots met mensen onder de 18 zijn legaal zolang je je kleren aanhoudt. Ook als het een beetje sexy is.Zelfs naakt is niet per se verboden (maar wel riskant).

Over de wet maak ik me niet zo'n zorgen. Het is meer dat ik me niet echt gemakkelijk zou voelen met een erg jong meisje op de kalender.

Freki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:44

Haha okayy, veel succes dan met de kalender!

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 21:26

Oeh ik zag een foto van westernoutfitt. Wil ik best model voor zijn hoor :) ben alleen 1.60 maar kan best toch? :D

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-17 21:31

Hoe het wettelijk precies zit met het gebruiken van minderjarige voor zo'n project zou ik niet exact weten.
Wel dat het maatschappelijk niet geaccepteerd zal worden, de leeftijd van 18 is heilig!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 21:36

Gelukkig maar dat die drempel er is. Jonge meiden zijn meer beïnvloedbaar en als je dan een opdrachtgever hebt die 'een broek mag ze nog aan' 'geen kleding' en 'zo weinig mogelijk aan' wil zien, kan een jonge meid al snel die stap te ver gaan of zelfs #metoo taferelen krijgen. Lijkt me niet de beste insteek dus beter gewoon 18+ meiden die dit willen ervoor inschakelen en zeer professioneel te werk gaan zodat iedereen er een leuke ervaring aan overhoud.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 21:52

Ik zou ook gewoon 18+ doen, voor het geval er toch wel naakt in zit

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 22:03

Inmiddels 2 jaar geleden hebben we met de goededoelencomissie van de studenten rijvereniging de al eerder genoemde vrouwen kalender gemaakt. Begonnen als grappig idee, maar uiteindelijk wel heel erg gegroeid.

Ik heb zelf in de organisatie gezeten en wat eerder ook al genoemd was: Onderschat dit niet! Ik denk dat dit me een maand of 5 zo'n 20 uur per week heeft gekost in allerlei verschillende taken. Van het regelen van modellen, fotografen, paarden, visagie en locaties, tot het uitzoeken van de foto's en van het helpen van de DTPer tot het bouwen en beheren van de webshop en nog veel meer. Het was super leuk om te doen en we hebben ruim €2000(!) kunnen doneren aan Brooke Hospital, maar de tijd is wel de reden dat we geen 2017 of 2018 versie hebben gemaakt ;) (Ondanks dat we verschillende mailtjes met die vraag hebben gehad!)

Wegens privacy van de modellen hebben we geen fotos van de kalendermaanden online staan. Omroep Brabant heeft van ons wel toestemming gehad om het in een reportage te verwerken. Daar kunnen jullie dus wel een idee krijgen van de inhoud. Echter wel het verzoek om deze inhoud niet te screenshotten en online te plaatsen :)
http://www.omroepbrabant.nl/?news/23420 ... arden.aspx

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 23:22

Dat er überhaupt discussie is of minderjarigen in de kalender "mogen". >;) 8)7

Mijn vriend zou zich persoonlijk erg ongemakkelijk voelen met een kalender aan de muur met een foto van een sexy 14-jarige. En ik geloof elke volwassen man met een geweten..

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 23:56

Het idee is wel leuk, maar vergis je alstjeblieft niet in de organisatie.

Ik zou eerst je afnemer bepalen. Wie gaat de kalender kopen? Dan kom je toch al snel op mannen en vrouwen die op vrouwen vallen. En alle maatschappelijk verantwoorde teksten buiten beschouwing gelaten. Dan moet je gaan voor de grote doelgroep en die wil een mooie vrouw zien. Dus een leuk koppie, en stel mooie borsten en een goede kont. Geen hele afwijkende maten dus.

Daarnaast zou ik zoeken naar 1 fotograaf die alle foto's maakt.
En toch ook wel eisen stellen aan de paarden. (Schoon, mooi tuig etc.)

Ik lees nog even mee.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 07:46

Oke, ik zal het even duidelijk zeggen.

Ik wil als fotograaf ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 07:53

asm_kayleigh schreef:
Oke, ik zal het even duidelijk zeggen.

Ik wil als fotograaf ;)

Enige ervaring met dit type fotografie, of überhaupt met mensen?

Ik zou hier een (semi)professionele fotograaf voor nemen die de modellen goed kan sturen. Zeker als je met onervaren modellen gaat werken.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 08:23

Het lijkt me nog steeds leuk om als model mee te doen. Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me we heel tof! Ik heb geen maat 34, maar ik heb verder een normaal figuur en best goede billen (da's gek om zo te zeggen :+ ).
Mochten er nou echt modellen met ervaring zich opgeven, dan lijkt me dat nog beter voor zo'n kalender. Maar anders bied ik me graag aan :)
Ik ben benieuwd of het tot stand zal komen, tot die tijd blijf ik meelezen.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 08:25

Wat is de definitie van best goede billen ? :')