Ik wilde met kerst Ho Ho Ho appen naar mijn werkgever. Maar mijn mobiel maakte er hoerenkast van. Oeps...
En wij hadden een friettent in de stad die Sars heette. Manlief vroeg wat we 's avonds zouden eten. Sars wilde ik sturen. Mobiel maakte er Sarsaparilla van. Manlief voelde zich bijna een smurf.
Tijdens een toets heb ik ooit opgeschreven dat ik begeiler was op een zorgboerderij.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 21-07-16 07:14
Naar aanleiding van de post hierboven. Was een heel,oude maar op vwo heeft hij een ere plaats behaald van leukste schrijffout ooit bij een proefwerk. Is gekopieerd en ingelijst opgehangen in de gang als versiering na toestemming van de leerling.
Was proefwerk godsdienstleer. Leerling had de vraag netjes beantwoord maar zich een beetje vergist. Het ging over het jodendom en de vraag wat mannen op hun hoofd dragen. Antwoord van de jongen een kapotje ipv keppeltje. nu werd die les gegeven door een heuse geestelijke maar zelfs die wist heel goed dat dat niet het juiste antwoord was . Met nakijken is het half goed gerekend, half punt voor orginaliteit ook. Leraar had er wel bijgezet dat hij hoopte dat de mond van de mannen wel vrij werd gehouden omdat het anders zo lastig ademde.
Van "clipje" maakt hij "slipje" en "toetsenbord" maakt hij "tietenplaat". Heb ook vaak dan typ ik "hoor" en dan maakt hij er "prutsmuts" van
croyslover
Geplaatst: 21-07-16 23:19
Gydja schreef:
Van "clipje" maakt hij "slipje" en "toetsenbord" maakt hij "tietenplaat". Heb ook vaak dan typ ik "hoor" en dan maakt hij er "prutsmuts" van
vast gemaakt door een man......haha
Geplaatst: 21-07-16 23:48
Bindingsangst werd "bindinganus" Echt... WTF iPhone Alsof ik ooit woorden typ die daar op lijken?!
Enkele jaren geleden maakte mijn, tevens iPhone, van harde nippies (tepels) "harde relatienippies" Wederom: WTF iPhone?!
Anoniem
Geplaatst: 22-07-16 00:19
Ik moet altijd enorm oppassen met het woord "precies" want mijn auto correct maakt er naar eigen inzicht vaak ineens iets anders van wanneer ik de zin verder typ
Ik zag er net 1 op Facebook. Niet van mijzelf maar opzich was ie wel akward.
Iemand had gereageerd onder een foto van een man in een rolstoel. Hij werd door een man hard door een fontein geduwd. Was zeiknat en straalde van oor tot oor.
Had een vrouw onder de foto geplaatst: wat een vernederende foto.
Reactie van iemand; jij bent niet goed. Toen reageerde mevrouw weer van sorry autocorrect schaam me diep. Het moest zijn wat een vertederende foto...
Hahaha zo krijg je toch een hele andere context he..
Anomien
Geplaatst: 22-07-16 14:34
En toen reageerde mijn moeder niet meer... Denk dat ze het nog steeds niet snapt.