S_en_Z schreef:Alle verzoekjes worden verzameld.[ [url=m/b3VqlA.jpg]Afbeelding[/url] ]Cadeautip: [ [url=m/DkGP6G.jpg]Afbeelding[/url] ]
S_en_Z schreef:Heb straks een veel leukere Puss in Boots thuis xRaisin en Tica_81[ [url=m/OJZiP4.jpg]Afbeelding[/url] ] Dat had ik al ontdekt idd... Kan alleen maar wauw zeggen daarop! Heb je al namen?
Anoniem schreef:S_en_Z schreef:Heb straks een veel leukere Puss in Boots thuis xRaisin en Tica_81[ [url=m/OJZiP4.jpg]Afbeelding[/url] ] Dat had ik al ontdekt idd... Kan alleen maar wauw zeggen daarop! Heb je al namen?Red en Xena
Hahahaha wat heeft dit topic een geweldige wending gekregen!!Ik lees al een tijdje mee, super leuk dat dit topic door zo 'iets simpels' ZOOO populair wordt!! En ja......ik ben ook nieuwsgierig naar wat het is gehehehe
S_en_Z schreef: Mag ik zelf ook mee raden naar wat het zou kunnen zijn?Ja hoor, zeg maar:Wat denk jij dat het is?
-paar miljoen gewonnen maar nog niet durven zeggen voor het heel ver weg verstopt is-overenthousiast over cadeau voor bekende-vibrator terug ontvangen van reparateur met extra "feature" Spoiler: neuried een deuntje
Tenzij die vibrator aan de bekende geschonken gaat worden, zou je daar niet geheimzinnig over hoeven doen
Shirley schreef:Tenzij die vibrator aan de bekende geschonken gaat worden, zou je daar niet geheimzinnig over hoeven doen Ligt er aan wat voor nieuwe feature er op zit
Ladybird schreef:Iedereen over 3 weken helemaal opgehyped, valt het zo tegen Daar ben ik inmiddels wel een beetje bang voor Neemt niet weg dat ik t nog steeds wil weten hehe, pleeaaaaase *zetpuppyogenop*