Het eerste ligt in de provincie Utrecht en de tweede in Limburg.
Kapelle en Capelle het ene in Zeeland en het andere in Zuid holland
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:Uit de tijd dat er nog geen postcodes waren ging het nog wel eens met vrachten of post fout bij de plaats IJsselsteinYsselsteyn
Varekaj schreef:Blijkbaar heb je zowel in België als in Nederland een dorp Heusden. Het Belgische Heusden is voor mij een half uurtje rijden en ik begreep maar niet waarom bokkers uit mijn regio urenlang in de auto moesten zittenTot het kwartje viel dat het om de Nederlandse variant ging.
Meldert hebben we in Belgenland ook 2x, net zoals een Hofstade. En van beide zit er eentje op 15 minuten met de auto van mijn woonplaats, de andere in Limburg, dus geheel de andere kant.
webster543 schreef:Zojuist op fb tegen gekomen...
[ [url=m/KkGhGn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anniekskie schreef:Morganlefay schreef:Uit de tijd dat er nog geen postcodes waren ging het nog wel eens met vrachten of post fout bij de plaats IJsselsteinYsselsteyn
Dit gaat nu nog steeds wel eens fout! Woon in Ysselsteyn en laatst tijdens het wandelen vroeg iemand ons een compleet onbekende straatnaam, uiteindelijk maar op internet opgezocht bleek dat die in Ijsselstein moest zijn!
Varekaj schreef:Blijkbaar heb je zowel in België als in Nederland een dorp Heusden. Het Belgische Heusden is voor mij een half uurtje rijden en ik begreep maar niet waarom bokkers uit mijn regio urenlang in de auto moesten zittenTot het kwartje viel dat het om de Nederlandse variant ging.
Meldert hebben we in Belgenland ook 2x, net zoals een Hofstade. En van beide zit er eentje op 15 minuten met de auto van mijn woonplaats, de andere in Limburg, dus geheel de andere kant.