Wat bracht vandaag een glimlach op je gezicht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:17

Mijn vriendje, met wie ik net n week samen ben, die me een goeiemorgen appje stuurde :)

kirsten4

Re: Wat bracht vandaag een glimlach op je gezicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 17:49

Een big smile omdat ik net een stapritje van nog geen 10 minuten gemaakt heb met Kimberly, ze heeft nu al een paar jaar allerlei blessures, zoals een peesblessure. Vandaag dan eindelijk haar eens weer opgezadeld na ruim 1,5 jaar (toen de laatste buitenrit gemaakt waarna het weer fout ging), opgestapt, het bos ingegaan en we waren binnen 10 minuten weer terug, wat voor anderen misschien niets is. Voor mij, een droom die uitkwam! Ze is voor mij echt zo'n one in a lifetime horse, ook al is ze niet van mij, dus dit was helemaal geweldig! :D Ik moest een traantje wegpinken maar die lach verdwijnt voorlopig niet meer van m'n gezicht :D

<3
Afbeelding

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:25

Ik moest vandaag toch wel glimlachen toen mijn paard en ik samen naar buiten gingen, voor de eerste keer! Ook moest ik glimlachen toen ik zag hoeveel mijn pony ervan geniet om samen te wandelen met mijn verzorgster.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 23:12

Ik kreeg vandaag een grote glimlach door mijn paard.
Op dinsdag loopt hij in de springles mee met een stalgenootje van mij.
Jong meisje wat van de pony's afkomt, waar ze iedere week al dikke vooruitgang boeken met het springen.
Gooide ze er vandaag nog even een uitgestrekte draf tussendoor waar je U tegen zegt. :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 23:19

Dat er ineens in de kerstboom vandaag een Cinderella bal is opgehangen door mijn moeder :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 23:22

Dat ik 6 paar gave schoenen kon scoren bij een outlet voor maar 80 euro. Geweldig! Ik vind nooit wat leuks als ik echt op zoek ga naar schoenen, maar als ik er niet op berekend ben vind ik altijd wel wat. Vandaag was wel heel uitzonderlijk. :=

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 23:51

Ik zag een bus voorbij rijden met "Joyeux Noël" op (ipv de ritnummer en plaats waar hij naar toe zou gaan. Ik denk dat de tekst afwisselde, maar zolang heb ik de bus niet gezien) Heel fijn! :)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 00:24

Het onderschrift van een hele jonge Bokker dat ik vandaag tegenkwam, het was echt heel schattig :=

Spoiler:
"Ik weet veel over paarden maar niet heel veel. Als je een beginner bent moet je eerst naar stap en dan naar draf en dan naar galop" of iets in die trent :')

fleurjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 00:28

Gister dat ik roeckl handschoenen besteld heb voor kerst maar ben er nu nog steeds heel blij om :D
En vandaag mijn lieve konijntjes die springend naar me toe komen gerend als ik weer thuis kom <3

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 02:07

Dat ik plotseling ook de wildbegrazingskoeien zag staan nadat ik uit het bospad was opgekrabbeld en m'n paard weer had gevangen. Oh vandáár dat 'ie zo schrok en wegsprong.
Begrip maakt een hoop goed, m'n lieve ijscoboertje /3 #)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 09:41

Snollygoster schreef:
Het onderschrift van een hele jonge Bokker dat ik vandaag tegenkwam, het was echt heel schattig :=

Spoiler:
"Ik weet veel over paarden maar niet heel veel. Als je een beginner bent moet je eerst naar stap en dan naar draf en dan naar galop" of iets in die trent :')

_O-

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 09:46

Ik heb vandaag de hele dag een glimlach op mijn gezicht omdat ik weer een gezellige middag en avond met mijn vriend in het vooruitzicht heb. <3

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 10:00

Dat mijn moeder me zometeen komt helpen met mijn huis poetsen! <3
Moet namelijk 7 dagen werken en dat vond ze zielig :')

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 10:04

_helga_ schreef:
Dat mijn moeder me zometeen komt helpen met mijn huis poetsen! <3
Moet namelijk 7 dagen werken en dat vond ze zielig :')

Lief van je moeder!!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 10:41

Ik heb nog niet veel bijzonders gedaan vandaag, maar alleen al de dingen van andere mensen in dit topic zorgen voor een glimlach op mijn gezicht!

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:32

Dit filmje wat mijn vriend me net doorstuurde onder het studeren door, 2:30 is goud waard _O-

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:37

Ik reed voorbij een weiland, en zag een boer (op leeftijd) zijn koeien kroelen en knuffelen <3

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 16:30

Dat mijn rijinstructeur me een herexamen kado gaf voor kerst, nadat ik vanmorgen helaaa gezakt was voor de 3e keer! Zo onwijs lief, schoot meteen helemaal vol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:15

De laatste tas met post op 'kar' smijten en die kar aan de snelweg zetten in het sorteercentrum en daarmee een einde aan een freaking hectische periode op het werk , al die mensen met dezelfde gedachten . Stiekem muziek op , en teamleider zei nog iets in de trand van ja ik kan niet alles verbieden :') . Awhhh eindelijk vrij , kan geen kerstkaart meer zien _/-\o_

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 01:05

De hele kerstavond! Tof gezelschap van vrienden, kennissen en totaal onbekenden. Iedereen had hapjes gemaakt, er was een kampvuur, iedereen praatte met iedereen, nieuwe vrienden gemaakt.

M'n vader is gelukkig terug thuis uit het ziekenhuis. Niks ernstigs.

Het is me gelukt om zelf m'n nieuwe tv te installeren. Best knap voor iemand met knopjesvrees en snoertjesfobie.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 01:51

Smsjes gister van mn crush. :) En vanochtend de dronken smsjes die ik terug had gestuurd, whoeps. :=

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 02:29

Snollygoster schreef:
Dit filmje wat mijn vriend me net doorstuurde onder het studeren door, 2:30 is goud waard _O-

[ Video ]

Ik heb hem 4 keer opnieuw gezien en ik kan niet stoppen met lachen

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 03:30

Dat mijn lieve vriendje me een balletbarre kado wilde doen voor kerst - ware het niet dat mijn gsm het begeven heeft, en dat een 'nuttiger' en vooral dringender iets was. Want meer ballet = minder tijd voor hem, en toch had ie op het punt gestaan om eentje te kopen <3

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 10:23

Gister dat ik bij mn nieuwe geurtje wat ik kocht glazen Dolce & Gabbana kerstballen kreeg en dat mijn mam nog apart naar me toe kwam om onze nieuwe kast te bewonderen :)

En vandaag is t kerst! Dat vind ik altijd gezellig :)

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 22:42

dat net de politie bij de overburen stopte nadat ze een groot pak met illegaal vuurwerk aan het afsteken waren , helaas paard wel compleet in paniek....kl**tz*k....