Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?Bambolina schreef:Heb net Sjon een beetje nat gemaakt en nog even heel aandachtig gekeken met vergrootglas.. het is niet te fotograferen, maar het lijkt er op dat het eitje zelf bruin doorzichtig is, en er een witte larve in zit die bijna het hele ei opvult.. van een afstandje lijkt het ei daarom gewoon ondoorzichtig bruin. ook kan je aan éen kan door de schil heen zwarte puntjes zien zitten, ik denk dat dat zijn snoetje is.
Als het klopt wat ik zie, dan is het eitje nog niet zo ver ontwikkeld en kan het dus nog even duren voordat Sjonnie uit komt... We houden het spannend!
Ja lekker, goed idee...
Flowerbomb schreef:Dioxide schreef:Ik heb Freek een Tweet gestuurd, nu maar hopen dat het daadwerkelijk gelezen wordt en zijn interesse geprikkeld isWoe niet waagt wie niet wint, die man heeft het natuurlijk wel stervensdruk.
Freek is zelf ook nogal "springerig" en vind alles wat gek is interessant dus dit vast ook
dan is het doei doei sjonnie Femke_Tweety schreef:Ha, ik moet toch vaak wel lachen in dit topic. Ik denk dat dit een van mijn favorieten van dit jaar gaat worden...
Maar ik moet ook wel een beetje lachen om mensen die zeggen dat ze een larf eng vinden. Ik ken toch weinig mensen die bang zijn voor rupsen... En dat is toch echt ook een larve...
(Ja, oke, er zijn ook larven die er enger uitzien dan rupsen, dat geef ik toe)

Bambolina schreef:Alle beesten tot en met 4 poten heb ik geen problemen mee, behalve naakt slakken.. zodra het 6 poten heeft is het twijfelachtig, alles met meer dan 6 poten moet veeeeeeeer uit mijn buurt blijven![]()
Behalve SJonnie natuurlijk, die mag alle poten van de wereld hebben, hij hoort nu bij de familie
straks heeft hij 6 koppen....
(lees mini alien)
kennelhok was toepasselijker in dit topic. Sjonnie in de kennel
een ei hoort in het kippenhok